۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۴۰

در خراسان رضوی/

محفل قرآنی" با کاروان نور در ضیافت الهی" ویزه جوانان برگزار می شود

محفل قرآنی" با کاروان نور در ضیافت الهی" ویزه جوانان برگزار می شود

مشهد – خبرگزاری مهر: کارشناس امور قرآنی معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از برگزاری محافل قرانی" با کاروان نور در ضیافت الهی" در ماه رمضان در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مقومی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محافل قرآنی تحت عنوان "با کاروان نور در ضیافت الهی" با هدف انس جوانان و نوجوانان با کلام الله از جمله برنامه ها در این ماه رمضان در استان است.

کارشناس امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی افزود: همچنین ثبت نام در مسابقات قرآن و شرکت در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، ارائه برنامه های قرآنی اداره اوقاف، معرفی موقوفات قرآنی و ایجاد وقف های جدید با موضوع قرآن در ایام ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

وی یادآور شد: 60 محفل انس با قرآن کریم برگزار می شود؛ این محافل با حضور قاری بین المللی استاد محمود شحات انور از کشور مصر ، استاد حامد شاکر نژاد از ایران و جمعی از قاریان برجسته ایران و دیگر کشورها در مشهد و سایر شهرستانهای استان برپا می شود.

وی گفت: همچنین محفل ویژه ای در  آستانه میلاد کریم اهل بیت(ع) درشب چهاردهم ماه مبارک رمضان همراه با تجلیل از 8 پیشکسوت قرآنی در مهدیه مشهد برگزار می شود.

مقومی یادآور شد: این محافل قرآنی در سطح استان با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم حضرت زینب(ع) برپا خواهد شد.

 

کد خبر 2321024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha