۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۴

گودرزی عنوان کرد؛

نمی‌توان با سطح لیگ‌های داخلی انتظار بیشتری از تیم ملی داشت

نمی‌توان با سطح لیگ‌های داخلی انتظار بیشتری از تیم ملی داشت

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ثمره فعالیت در لیگ‌های داخلی فوتبال را در میادین بین‌المللی به خصوص جام جهانی شاهد هستیم، گفت: نمی‌توان با لیگ‌هایی در این کیفیت، انتظاری بیشتر از نتیجه حاصل شده در جام جهانی داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، جلسه ساماندهی باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر با حضور محمود گودرزی، سید پنصرالله سجادی، امیر رضا خادم، احمدی، گرشاسبی و مدیران عامل 16 باشگاه فعال در این لیگ صبح امروز شنبه درسالن جلسات وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

وزیر ورزش و جوانان در این نشست ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به تیم ملی و مسئولان فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: آنچه که امروزه در جامعه مطرح شده نوع بازی ایران است که کسب وجهه کرده و فرزندان ما فارغ از نتیجه، تلاش کردند تا بازی خوبی ارائه دهند.

وی با بیان این که ثمره فعالیت در لیگ‌های داخلی فوتبال را در میادین بین المللی به خصوص جام جهانی شاهد هستیم، افزود: نمی‌توان با لیگ‌هایی در این کیفیت انتظاری بیشتر از نتیجه حاصل شده داشت.

گودرزی متن لیگ را مغلوب حواشی آن عنوان کرد و یادآور شد: برخی اوقات ما به عنوان مدیران ورزشی موضوع و هدف اصلی را فراموش می‌کنیم. نیاز است با نقد و تحلیل، خواسته‌های خود از برگزاری مسابقات لیگ را دریابیم.

وی بازیکن سالاری، تن دادن مربیان به برخی فعالیت‌های نامعقول رسانه‌ای، رشد بی اساس دستمزدها و رقم‌های خرید و فروش بازیکنان را از موانعی عنوان کرد که توسعه فوتبال کشور را به تاخیر انداخته است.

گودرزی در ادامه هدف از این نشست را ساماندهی فوتبال کشور و چاره اندیشی برای تغییر روند حضور ایران در جام‌های جهانی دانست و گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح و اصولی این روند باخت و مساوی را به برد و مساوی تغییر دهیم چراکه ما در هر دوره نتایج قبل را تکرار می‌کنیم. امیدوارم این جلسه مبنایی برای توسعه فوتبال کشور شود.

 

کد خبر 2321158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha