۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۲

مرتضی طلایی:

هر شهروند یک وبلاگ‌نویس قرآنی شود

هر شهروند یک وبلاگ‌نویس قرآنی شود

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: عنوان "هر شهروند، یک وبلاگ نویس قرآنی" را باید با آموزش‌های کاربردی در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، محقق کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی طلایی، دربازدید از بخش رسانه های دیجیتال بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اهمیت رسانه‌های دیجیتال در عصر ارتباطات گفت: در این عصر رسانه‌های شنیداری، دیداری و نوشتاری جای خود را دارند، اما با توجه به رشد فزاینده رسانه‌های دیجیتال نباید اجازه دهیم که فضای مجازی در اختیار عناصر ضد فرهنگ، ضد قرآن و ضد ارزش‌ها قرار بگیرند.

وی با توجه به برگزاری نخستین جشنواره وبلاگ نویسی قرآنی با عنوان "هر شهروند، یک وبلاگ قرآنی" در بخش رسانه‌های دیجیتال، گفت: اگر هر کاربر ایرانی یک وبلاگ قرآنی داشته باشد، قطعا فضای مجازی تحت تأثیر این فضا قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس شورای شهر تهران، تصریح کرد: با فرهنگ سازی و آموزش درست جوانان و ترغیب آنها جهت ساخت و مدیریت وبلاگ قرآنی، شاهد نتایج مثبت و ارزنده ای در ترویج قرآن خوانی و توجه به متون الهی خواهیم بود.

وی بیان کرد: با مدیریت فضای مجازی می توانیم حداکثر استفاده از رسانه های دیجیتال را در راستای معرفی فرهنگ قرآنی به جامعه داشته باشیم.

طلایی اظهار داشت: بخش رسانه‌های دیجیتال در نمایشگاه قرآن کریم نباید صرفا به بخش های فروشگاهی و نمایشگاهی ختم شود بلکه باید در راستای عملی کردن و کاربردی کردن فرهنگ قرآنی گام های بیشتری بردارد چرا که اثر گذاری این رسانه بر همگان ثابت شده است.

کد خبر 2321244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha