۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۲۸

میترا شعبانیان: اردوی نور تاثیر مثبتی بر روحیه بازیکنان دارد

میترا شعبانیان: اردوی نور تاثیر مثبتی بر روحیه بازیکنان دارد

سرمربی تیم والیبال جوانان بانوان ایران ضمن تمجید از اردوی این تیم در شمال کشور گفت: اردوی آمادگی نور که از سوم تیرماه آغاز شده است، تاثیر مثبتی بر بازیکنان از نظر روحی و روانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، میترا شعبانیان ضمن بیان مطلب فوق افزود: نهمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر از سوم تیرماه با حضور 14 بازیکن در شهر نور استان مازندران آغاز شده است. امکانات خوب شامل سالن توپی، سالن بدنسازی و محیطی آرام و زیبا برای اقامت در اختیار تیم قرار گرفته است که این مجموعه در روحیه بازیکنان تاثیر مثبتی داشته است.

سرمربی تیم والیبال جوانان دختر کشورمان افزود: امروز شنبه بازیکنان استراحت دارند و تمرینات از فردا دوباره آغاز خواهد شد که تا ظهر روز سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند و سپس عازم تهران خواهیم شد.

وی با بیان اینکه اردوی دهم و نهایی تیم والیبال جوانان دختر ایران از روز 14 تیرماه در آکادمی آغاز خواهد شد، گفت: در اردوی نهایی ترکیب 12 نفر تیم شرکت خواهند کرد و دو نفر دیگر نیز از تمرینات حذف می‌شوند.

شعبانیان نداشتن بازی تدارکاتی را مهم‌ترین مشکل تیم جوانان دختر دانست و گفت: اگر امکان داشته باشد در تهران با تیم ملی زنان بزرگسال مسابقه تدارکاتی داشته باشیم، این موضوع کمک زیادی به تیم جوانان دختر خواهد کرد.

در اردوی تیم جوانان دختر ایران فاطمه زاده‌عبداله، فاطمه امینی، فاطمه صولتی، مهشاد بزرگ و شکیلا صدری رجبی از تهران، مهتا یحیی‌پور و اسما ملایی از البرز، هنگامه همرنگ، نگین شیرتری و سوگند حق‌پرست از گیلان، زهرا هاشمی از اصفهان، فاطمه سلگی از لرستان، ریحانه موسوی و پگاه آشتی‌بر از خراسان رضوی حضور دارند.

راحله آرا به عنوان مربی، سارا حیدرزاده (بدنساز)، حبیب لو (فیزیوتراب) و حمیرا روزبهانی به عنوان سرپرست و میترا شبعانیان سرمربی این تیم را در این اردو همراهی می‌کنند.

تیم والیبال جوانان دختر ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا 2014 از 28 تیرماه در چین تایپه آغاز می‌شود که به مدت 9 روز نیز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 2321274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha