۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵

حاجتی به مهر خبر داد:

حفاری در لیگ فوتسال ماندنی شد/ کاش می‌گذاشتند به دسته اول برویم!

حفاری در لیگ فوتسال ماندنی شد/ کاش می‌گذاشتند به دسته اول برویم!

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز از ادامه فعالیت تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر خبر داد.

علیرضا مرادحاجتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص انصراف باشگاه ملی حفاری اهواز برای حضور در لیگ دسته اول، اظهار کرد: با توجه به تمام ابعادی که وجود داشت، تصمیم گرفتیم تا در لیگ برتر بمانیم. بحث ما بحث خارج شدن از فوتسال نبود. صحبت ما صحبت زیرساختها و انجام یک کار کارشناسی بود که با رفتن به لیگ دسته اول به این هدف می‌رسیدیم ولی در نهایت اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند که تیم در لیگ برتر بماند.

وی تاکید کرد: هیات مدیره به ما قول دادند هر آنچه را که نیاز داریم، تامین کنند. ما در حال حاضر به یک سالن نیاز داریم و قول ساخت این سالن را از هیات مدیره گرفتیم. هدف ما این است که فصل بعد با ترکیبی از بازیکنان جوان و امید در مسابقات حاضر شویم و فعلا به فکر کسب عنوان قهرمانی یا رفتن روی سکو نیستیم.

مرادحاجتی خاطرنشان کرد: کاش می‌گذاشتند به لیگ دسته اول برویم. من اصرار داشتم این اتفاق رخ بدهد چون در اینصورت کارمان ریشه‌ای و کارشناسی می‌شد. تجربه 40 ساله من در ورزش می‌گفت در اینصورت می‌توانستیم پتانسیل‌های فوتسال خوزستان را شکوفا کنیم.

وی در پایان درباره وضعیت کادر فنی تیم ملی حفاری هم گفت: من با محمد ناظم الشریعه صحبت کردم. ما برای ادامه همکاری با وی آماده هستیم و حتی تا روز گذشته هم که با ناظم الشریعه صحبت کردم، مشکلی برای ادامه کار نبود.

کد خبر 2321523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha