«7 روایت خصوصی» از زندگی امام‌موسی صدر نقد می‌شود/ شرح یکی از ابیات حافظ در یک نشست

«7 روایت خصوصی» از زندگی امام‌موسی صدر نقد می‌شود/ شرح یکی از ابیات حافظ در یک نشست

کتاب «7 روایت خصوصی» درباره‌ زندگی امام موسی که به تازگی به قلم حبیبه جعفریان به چاپ رسیده است، در قالب یکی از نشست‌های هفتگی شهر کتاب مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به تازگی کتاب «7 روایت خصوصی» درباره‌ زندگی امام موسی صدر به قلم حبیبه جعفریان و به همت  موسسه‌ امام موسی صدر و انتشارات سپیده‌باوران منتشر شده است. این کتاب حاصل گفتگوهای جعفریان با همسر، برادر، فرزندان و دوستان امام موسی صدر درباره‌ ویژگی‌های اخلاقی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وی است.

نشست هفتگی شهر کتاب روز سه‌شنبه 10 تیر از ساعت 16:30 به نقد و بررسی کتاب «7 روایت خصوصی» اختصاص دارد که با حضور رضا امیرخانی، بلقیس سلیمانی و حبیبه جعفریان در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر، نبش کوچه‌ سوم برگزار می‌شود.

عشقم رسد به فریاد

بنا بر بیت مشهور حافظ، عشق حاکم بر جان و جهان او، به از بر خواندن قرآن فریاد سر بر می‌آورد. حالا سوال این است که چه نسبتی میان قرآن و عشق و مهم‌تر فریاد و بانگ بلند عشق وجود دارد و آیا در قرآن آیت و آیاتی دال بر این معنا وجود دارد؟

بیست و چهارمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ حافظ روز چهارشنبه 11 تیر، از ساعت 16:30 به شرح بیت «عشقت رسد به فریاد گر خود بسان حافظ/ قرآن ز بر بخوانی در چارده روایت»  اختصاص دارد که با سخنرانی دکتر حسن بلخاری در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ی سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 2321541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha