۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۷

صادق رئیسی‌کیا در گفتگو با مهر:

حضور استیلی به عنوان مالک اتفاق مثبتی است/ راه‌آهن می‌تواند الگو باشد

حضور استیلی به عنوان مالک اتفاق مثبتی است/ راه‌آهن می‌تواند الگو باشد

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن اعلام کرد اینکه برای نخستین مرتبه است چهره‌ای مطرح از میان ورزشی‌ها و فوتبالیست‌ها مالک باشگاه شده، اتفاق مثبتی است. وی همچنین گفت: حضور استیلی به عنوان مالک باشگاه اتفاق مثبتی است که می‌تواند برای ورزش ایران مفید باشد.

صادق رئیسی‌کیا در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص فروش سهام باشگاه راه‌آهن ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: راه‌آهن قدیمی‌ترین برند و نخستین باشگاه ایرانی است که در این مدت سعی کردیم این ستون ورزش ایران را حفظ کنیم. در این زمینه آقایان امیررضا خادم و هادی ساعی کمک شایانی به ما انجام دادند و دوستان دادستانی و مجموعه هولدینگ نیز در این مدت همکاری بسیاری خوبی با ما داشتند که باید از همه آنها تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه هم باشگاه راه‌آهن حفظ شد و هم تیم در تهران به فعالیت خود در لیگ برتر ادامه می‌دهد که اتفاقات بسیار خوبی است. باشگاهی مانند راه‌آهن که تیم فوتبال دارد، در فاصله زمانی 9 ماه برای 150 نفر کارآفرینی می‌کند و باید به آن از دریچه یک کارگاه اشتغال‌زا هم توجه داشت.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در مورد خرید سهام باشگاه توسط حمید استیلی یادآور شد: روز شنبه باشگاه توسط حمید استیلی خریداری شد. قرار بر این است که همه برای موفقیت باشگاه کمک کنند، از جمله شهرداری، آقایان هادی ساعی، نژاد فلاح و خادم تا کارها به بهترین نحو پیش برود.

اینکه حمید استیلی هم مالک و هم سرمربی باشگاه راه‌آهن شده، اتفاق جالبی است. وی در این خصوص اینکه توضیح داد: این قضیه یک سوی جالب دیگری هم دارد. اینکه برای نخستین مرتبه است چهره‌ای مطرح از میان ورزشی‌ها و فوتبالیست‌ها مالک باشگاه شده، اتفاق مثبتی است. فکر می‌کنم در این شرایط باید هم به حمید استیلی کمک کند تا هم باشگاه راه‌آهن که اعتبار و تشخص بزرگی دارد، و هم حمید استیلی به موفقیت برسند.

رئیسی‌کیا ادامه داد: وقتی به تاریخ ورزش نگاه کنیم، نقشی از فعالیت‌های مثبت باشگاه راه‌آهن را در آن مشاهده می‌کنیم. ورزشکارانی همچون هادی ساعی، امیر قلعه‌نویی، فرشاد پیوس، مجتبی محرمی و ... جزو نفراتی هستند که مدتی در باشگاه راه‌آهن فعالیت می‌کردند. قطعا حضور استیلی هم اتفاق مثبتی است که می‌تواند برای ورزش ایران مفید باشد.

وی در ادامه یادآور شد: اینکه با تلاش دوستان دادستانی، مجموعه هولدینگ و خرید سهام باشگاه توسط حمید استیلی، راه‌آهن حفظ و از بلاتکلیفی خارج شد، آنهم توسط بخش خصوصی، می‌تواند یک الگو مناسب برای خصوصی کردن سایر باشگاه‌ها خصوصا استقلال و پرسپولیس باشد. اگر به راه‌آهن کمک نشده و به عنوان تنها باشگاه خصوصی لیگ برتر، موفق نشود، ممکن است بحث خصوصی‌سازی سایر باشگاه‌ها هم به سرانجام مثبت نرسد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص وضعیت تیم فوتبال این باشگاه هم اظهار کرد: تمرینات تیم از روز شنبه آغاز شد و از امروز باید به فکر جذب اسپانسر و آماده کردن تیم با برگزاری اردوهای مناسب بود. هرچند 3 هفته دیر شده اما با توجه به اینکه باشگاه تغییرات زیادی نداشته و اسکلت تیم حفظ شده است، می‌توان به جبران این زمان از دست رفته امیدوار بود.

وی در مورد آخرین وضعیت کادرفنی هم تاکید کرد: پیروز قربانی که قراردادشان با راه‌آهن تمام شده و حامد فلاح‌زاده، به تیم‌های دیگر رفته‌اند. البته در حال مذاکره با آرمان قاسمی برای تمدید قراردادش هستیم. قرارداد فرزاد آشوبی و حسین پاشایی هم به اتمام رسیده که امیدواریم پاشایی را در سمت جدید حفظ کنیم. در این شرایط قرارداد سایر بازیکنان بیش از یک‌سال بود که به فعالیت‌شان در راه‌‍آهن ادامه می‌دهند.

رئیسی‌کیا در پایان گفت: مذاکرات اولیه را با ورزشگاه اکباتان انجام داده‌ایم تا مسابقات خود در این فصل را در این ورزشگاه برگزار کنیم. همچنین طبق هماهنگی‌های انجام شده، قرار است تمرینات تیم هم در ورزشگاه خیریه عمل انجام شود.

کد خبر 2321672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha