۹ تیر ۱۳۹۳، ۳:۲۱

بیستمین دوره جام جهانی - برزیل؛

فان گال: در زمان استراحت بازیکنان سیستم را عوض کردم

فان گال: در زمان استراحت بازیکنان سیستم را عوض کردم

سرمربی تیم ملی هلند بعد از پیروزی مقابل مکزیک در دقایق پایانی از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و گفت شاگردانش در هر لحظه از بازی ایمان داشتند که پیروز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لوئیس فان گال سرمربی تیم ملی هلند بعد از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل مکزیک در دقایق پایانی و راهیابی به جمع 8 تیم پایانی زقابتها در کنفرانس خبری گفت: ابتدا سیستم را به 3-3-4 تغییر دادم و بعد از آن ما موقعیت های خوبی روی دروازه مکزیک ایجاد کردیم، که یک توپ به تیرک دروازه آنها برخورد کرد و یک توپ دیگر را هم دروازه بان مکزیک به خوبی مهار کرد. اما وقتی دیدم زمانی باقی نمانده پلن B را اجرا کردم.

فان گال افزود: در زمان استراحتی که برای گرمای هوا در نظر گرفته شده بود نکات جدید را به بازیکنان گوشزد کردم، درک کویت را جلو آوردم و هونتلار را به زمین آوردم. از توپ های بلند که به محوطه جریمه مکزیک ارسال می شد استفاده کردیم. بازیکنان من از نظر فیزیکی کاملا آماده این بازی بودند و دیدید که ما نتیجه بازی را در 5 دقیقه پایانی تغییر دادیم. ما از مکزیکی ها آماده تر بودیم و بازیکنانم تا آخرین لحظه ایمان داشتند که بازی را با پیروزی به پایان خواهند برد.

دیدار تیم های هلند و مکزیک در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل یکشنبه شب در ورزشگاه کاستلائو شهر فورتالزا برگزار شد که در نهایت با پیروزی 2 بر یک هلند به پایان رسید.

کد خبر 2322155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha