۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۲

اجابت شدن خواسته‌های خاص مردم در «شهر باران»

اجابت شدن خواسته‌های خاص مردم در «شهر باران»

تهیه کننده «شهر باران» این ویژه برنامه را اثری امیدبخش، شاد و تاثیرگذار معرفی کرد که هم با دعوت از چهره‌ها ابعاد دیده نشده زندگی آنها را به مخاطبان نشان می‌دهد و هم در تلاش است افرادی با مشکلات خاص را روی آنتن بیاورد و با کمک مردم و نهادها، مسائل آنها را حل کند.

حامد عقیلی تهیه‌کننده «شهر باران» درباره ویژه‌برنامه افطار شبکه یک به خبرنگار مهر گفت: امسال سعی داریم افرادی را که زندگی ویژه‌ای را تجربه کرده‌اند معرفی کنیم و به همین منظور در 35 برنامه 120 دقیقه‌ای به شدت به شادی و امید گرایش داریم.

وی افزود: رویه ما اینگونه است که هر شب یکی از افراد جامعه را به بینندگان معرفی کنیم که مشکلات بزرگی را پشت سرگذاشته و خواسته‌ای خاص دارد و ما تلاش می‌کنیم با مشارکت مردم و نهادها حتی الامکان خواسته او را برآورده کنیم.

عقیلی همچنین از تهیه مستندهای ویژه‌ای از زندگی مهمان‌های هر برنامه خبر داد و اظهار کرد: هر شب مستند کوچکی از زندگی گذشته و حال مهمان برنامه پخش می‌کنیم تا مخاطب احساس و شناخت بهتری نسبت به وی پیدا کند. هر 35 برنامه دارای نامی خاص است که کل موضوع هر شب با محوریت نام برنامه تهیه و پخش می‌شود.

این تهیه‌کننده یادآور شد: صبر، برکت، بخشش، فروتنی، سخاوت و... از جمله نام‌های «شهر باران» هستند و مهمان‌های برنامه، وله‌ها و حتی ترانه‌هایی که در برنامه پخش می‌شود همگی حول نام برنامه هستند.

وی تاکید کرد: در واقع سعی می‌کنیم 35 ارزش انسانی مذهبی را معرفی و ترویج کنیم و دعوت از چهره‌های معروف جامعه در برنامه و معرفی زندگی، آرزوها و مسایل آنها از دیگر بخش‌های برنامه است که با هدف نزدیکی بیشتر مخاطبان با این افراد صورت می‌گیرد.

پخش میان برنامه‌هایی با موضوع کلمات بسیار امید بخش امیرالمومنین (ع) از دیگر بخش‌های «شهر باران» است که عقیلی از آن خبر داد و در پایان گفت: طراحی دکوری براساس معماری مدرن ایرانی اسلامی از دیگر ویژگی‌های کار ما است که آیدین ظریف طراحی آن را برعهده دارد.

حامد عقیلی و جعفر رضایی تهیه‌کننده‌های «شهر باران» هستند که با اجرای داریوش کاردان روی آنتن می‌رود و هادی ساعی به همراه مادرش مهمان‌های امشب این برنامه‌اند.

کد خبر 2322355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha