۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۵

کنار رفتن بی سر و صدای جاوید از تیم ملی فوتسال

کنار رفتن بی سر و صدای جاوید از تیم ملی فوتسال

مهدی جاوید که به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده بود، به خاطر مصدومیت از ادامه تمرینات با تیم ملی و سفر به چین بازماند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران دومین اردوی آماده سازی خود را برای حضور در تورنمنت چین پشت سر می‌گذارد. در حالی که خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی 18 بازیکن را برای این مرحله از  اردو دعوت کرده بود، مهدی جاوید یکی از بازیکنان به خاطر مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست.

چند ماه پیش، تست دوپینگ مهدی جاوید مثبت اعلام شده بود ولی این بازیکن در نهایت به محرومیت چند ماهه محکوم شد. محرومیت جاوید تا روز بیستم تیرماه به اتمام می‌رسید و وی مشکلی برای همراهی تیم ملی در تورنمنت چین نداشت ولی این ملی پوش به خاطر مصدومیت زانو، اردوی تیم ملی را ترک کرد تا تعداد بازیکنان به 17 نفر کاهش یابد.

البته قرار است طی امروز یا فردا چهار، پنج بازیکن از تیم بزرگسالان هم به اردوی تیم ملی اضافه شوند تا خسوس کاندلاس ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه را برای برگزاری بازی تدارکاتی با برزیل، به امارات ببرد. این بازیکنان بزرگسال بعد از بازی با برزیل به ایران بر می‌گردند و تیم ملی اواخر تیرماه با 14 بازیکن عازم چین می‌شود.

کد خبر 2322453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha