۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

بازیگر سریال «آمین»:

کلیشه شدن در نقشی خاص نگرانم می‌کند/ این بار یک قاتل حرفه‌ای‌ام

کلیشه شدن در نقشی خاص نگرانم می‌کند/ این بار یک قاتل حرفه‌ای‌ام

سودابه بیضایی که در سریال «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی نقش یک آدمکش حرفه‌ای را دارد، تأکید کرد: کلیشه شدن در یک نقش خاص باعث نگرانی‌ام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سودابه بیضایی در این باره گفت: در این سریال نقش زنی به نام نیروانا را ایفا می‌کنم که به معنای مطلق سیاه است و در واقع یک تبهکار و قاتل حرفه‌ای است. شخصا به نقش‌های اکتیو در کنار نقش‌های حسی علاقه خاصی دارم و این شخصیت در مناسبات خود با گروه اشرار و در مواجهه با پلیس اوج و فرودهای متعددی دارد که برای من بسیار جذاب است.

وی تصریح کرد: من پیش از این هم در فیلم تلویزیونی «اشتباه محض» که از تله فیلم‌های پر بیننده تلویزیون بود با منوچهر‌ هادی همکاری داشتم و جنس کارش را می‌شناسم. زمانی که این سریال به من پیشنهاد شدم با علاقه به مطالعه فیلمنامه پرداختم و با وجود اینکه تنها فیلمنامه چند قسمت اولیه آماده بود حس کردم پتانسیل خوبی برای جذب مخاطب دارد و از این رو با کمال میل بازی در آن را پذیرفتم.

بیضایی ادامه داد: بیشترین کنسه من در این سریال با شخصیت یاشا با بازی شاهرخ استخری است که امیدوارم در اجرای آن موفق باشم کما اینکه‌ هادی از کوچکترین جزئیات نیز نمی‌گذرد و بر روی جنس بازی‌ها بسیار دقیق است.

این بازیگر یادآور شد: این سریال از معدود کارهایی است که قبل از هر سکانس جلسه دورخوانی بین بازیگران برگزار می‌شود که قطعا در ارتقای کیفی کار بسیار موثر است. در عین اینکه گروه بسیار خوب و منسجم است و انرژی مثبت پشت صحنه به مقابل دوربین نیز منتقل می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تضاد شخصیت نیروانا در «آمین» با سروان عزیزی در «هوش سیاه2» اذعان کرد: کلیشه شدن در یک نقش خاص باعث نگرانی‌ام می‌شود و به همین دلیل مثل هر بازیگر دیگری علاقمند به ایفای نقش‌های متضاد هستم. پلیس، تبهکار، عضو سازمان مجاهدین خلق (در مجموعه ارمغان تاریکی) نقش‌هایی هستند که من به دلیل تضادی که بین آنها وجود دارد دوستشان دارم و امیدوارم بعد از این هم تنوع در نقش‌های پیشنهادی وجود داشته باشد چون تکرار سبب به حاشیه رفتن بازیگر می‌شود.

امین حیایی، داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی،‌ هادی ساعی، بهناز جعفری، آشامحرابی، خاطره حاتمی‌ و شاهرخ استخری دیگر بازیگران اصلی سریال «آمین» هستند.

این سریال را جواد نوروزبیگی با مشارکت ناجی هنر در گروه سریال‌های تلویزیونی مرکز سیمافیلم به منظور پخش در هفته ناجا تهیه می‌کند.

کد خبر 2323076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha