تحولات امنیتی سوریه/

درگیری شدید داعش و النصره در حومه دیرالزور/ حمله به مقر فرماندهی تروریستها در ادلب و درعا

درگیری شدید داعش و النصره در حومه دیرالزور/ حمله به مقر فرماندهی تروریستها در ادلب و درعا

منابع امنیتی در سوریه از شدت گرفتن درگیریها میان دو گروه تروریستی داعش و النصره در منطقه البوکمال در حومه دیرالزور خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، منابع آگاه در سوریه از شدت گرفتن درگیریها میان گروه داعش و جبهه النصره طی روزهای اخیر خبر می دهند.

بنابراین گزارش، علاوه بر جبهه النصره چندین گروه تروریستی دیگر نیز با داعش در منطقه البوکمال می جنگند و روز گذشته اخباری درباره سیطره کامل آنها بر این منطقه منتشر شد.

گروه تروریستی داعش در آخرین نبردها علیه دیگر گروههای تروریستی یکی از سرکردگان مهم تروریستها در شرق البوکمال را به هلاکت رساند.

دیگر تحولات امنیتی سوریه به شرح زیر است:

- گروه تروریستی داعش در پی درگیری های شدید با گروه تروریستی جیش الاسلام در شهرک "میدعا" در غوطه شرقی مجبور به عقب نشینی از این منطقه شد.

- ارتش سوریه یک تونل 25 متری گروههای تروریستی در جنوب خیابان الجبیله در دیرالزور را منفجر کرد و در نتیجه آن تمام تروریستهای حاضر در تونل کشته شدند.

- نیروهای امنیتی سوریه مخفیگاههای گروههای تروریستی در منطقه حندرات حلب را هدف حمله قرار دادند.

- ارتش سوریه به مراکز تجمع گروههای تروریستی در منطقه الصوره در حومه درعا حمله کرد. نیروهای امنیتی سوریه همچنین به مقر فرماندهی تروریستها در منطقه بصر الحریر در حومه درعا حمله کردند.

- شمار زیادی از تروریستها طی حملات ارتش سوریه در مناطق مختلف حومه حمص به هلاکت رسیدند. در این حملات تسلیحات و خودروهای حامل سلاح تروریستها نیز منهدم شد.

- دهها عضو گروههای مسلح در منطقه القابون دمشق در راستای توافق اخیر با ارتش سوریه، تسلیم شده و تسلیحات خود را تحویل دادند.

- ارتش سوریه تحرکات گروههای تروریستی در منطقه سرجه در حومه ادلب را هدف حمله قرار داد. نیروهای ارتش مقر فرماندهی تروریستها در منطقه سلقین در حومه حلب را هدف حمله قرار دادند.

کد خبر 2323437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha