۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷

ثنایی مطرح کرد:

هزینه سفر پیکان به ترکیه 50 هزار دلار می‌شود/ هدف‌مان آسیایی شدن است

هزینه سفر پیکان به ترکیه 50 هزار دلار می‌شود/ هدف‌مان آسیایی شدن است

سرپرست باشگاه پیکان با اشاره به اینکه اگر مسئولان شهرستان سرعین امکانات لازم را فراهم کنند، تیم‌ها اردوهای آماده‌سازی خود را در این شهر برگزار می‌کنند، گفت: کل هزینه سفر پیکان به ترکیه 50 هزار دلار بود که فکر نمی‌کنم رقم قابل توجهی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم ثنایی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پیکان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: براساس فهرستی که کادرفنی به ما ارائه داد، اقدام به جذب بازیکنان جدید کردیم که در نهایت توانستیم انتظارات کادرفنی را در مورد به خدمت گرفتن نفرات را برآورده کنیم.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی یکه زارع مدیرعامل کارخانه ایرانخودرو، برنامه‌ و هدف‌گذاری‌مان برای لیگ چهاردهم کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا است. البته به علت اینکه فوتبال یک رشته غیر قابل پیش‌بینی است، قرار گرفتن در بین 6 تیم بالای جدول هم در سال نخست ارزشمند است.

سرپرست باشگاه پیکان همچنین در مورد دلیل برگزاری اردوی آماده‌سازی این تیم در ترکیه تاکید کرد: ابتدا سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و شرایط آب و هوایی این کشور هم خوب است و به همین دلیل کادرفنی ترجیح داد آخرین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم را در ین کشور برگزار کند.

وی در مورد اینکه در شرایط فعلی اقتصادی کشور بهتر نبود تیم‌ها به جای اردوهای خارجی در داخل کشور اردوی بزنند، خاطرنشان کرد: کل هزینه سفر پیکان به ترکیه 50 هزار دلار بود که فکر نمی‌کنم رقم قابل توجهی باشد.

ثنایی در پایان گفت: پیش از این اردویی یک هفته‌ای را در شهر سرعین برگزار کردیم که اگر با همت مسئولان این باشگاه، امکانات این شهر بهتر شود، دیگر نیازی به سفر تیم‌ها به کشورهای دیگر نیست. مطمئنا اگر شهر سرعین امکانات بهتری داشته باشد، تیم‌های تمرینات آماده‌سازی خود را در این شهر برگزار کرده و اردوی خارجی را از برنامه‌های خود حذف می‌کنند.

 

کد خبر 2323643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha