۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

گزارش خبری مهر؛

ملی پوشان دوومیدانی در کدام کشور اردوهای خود را پی می‌گیرند؟

ملی پوشان دوومیدانی در کدام کشور اردوهای خود را پی می‌گیرند؟

فدراسیون دوومیدانی برای کسب آمادگی بیشتر دوندگان ملی‌پوش کشورمان آنها را به اردوهای برون مرزی می‌فرستد تا ورزشکاران کشورمان خود را برای حضوری قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی آماده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کمتر از سه ماه تا شروع بازی‌های آسیایی فرصت باقی است فدراسیون دوومیدانی اردوهای اصلی ملی‌پوشان را برای حضور در این بازی‌ها آغاز کرده است به همین منظور ملی‌پوشان کشورمان اردوهای خارجی خود را آغاز می‌کنند تا به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شوند. این اردوها در حالی برگزار می‌شود که تا چندی پیش مشکلات مالی زیادی پیش روی ابن فدراسیون وجود داشت با این حال حمایت‌های لازم صورت گرفت تا فدراسیون بتواند اردوهای ملی‌پوشان را در کشورهای مختلف اروپایی دایر کند.

بر این اساس رضا قاسمی صبح روز چهارشنبه عازم دوسلدورف آلمان شد تا در اردوی 25 روزه این کشور شرکت کند. دونده سرعت کشورمان در چندین مسابقه نیز حضور پیدا خواهد کرد تا آمادگی بیشتری را کسب کند. این در حالی است که حسن تفتیان دیگر دونده دوهای سرعت کشورمان روز جمعه به همراه مربی اش راهی ترکیه می شود تا یک ماه در این کشور تمرین کند. تفتیان قرار است در مراحل دوم و سوم رقابتهای لیگ دوومیدان ایران شرکت کند.

روز یکشنبه آینده هم چند دوومیدانی کار ایران راهی بلاروس می شوند تا در کمپ این کشور مراحل آماده سازی خود را ادامه دهند. سپیده توکلی با مربی خود به بلاروس می رود و محسن ربانی و میلاد دریساوی هم در کمپ این کشور حاضر می شوند تا اردوی 25 روزه خود را برپا کنند. در این بین هادی سپهرزاد نیز به احتمال فراوان برای یک هفته راهی بلاروس می شود تا در مسابقات این کشور شرکت کند.

مریم طوسی، مهدی زمانی، محمدحسین ابارقی و سجاد هاشمی دیگر دوندگانی هستند که قرار است در ترکیه تمرینات خود را ادامه دهند. این ورزشکاران هفته آینده به همراه مربیان خود راهی ترکیه خواهند شد.

هفته آینده برادران صمیمی به مجارستان خواهند رفت تا علاوه بر حضور در چند تورنمنت این کشور تمرینات خود را نیز پی بگیرند. احسان حدادی ستاره دوومیدانی ایران نیز راهی مسکو می‌شود تا 20 الی 30 روز در این کشور به تمرین بپردازد. پرتابگر سرشناس کشورمان پس از آن راهی آلمان می‌شود تا در رقابتهای این کشور حاضر شود.

دیگر دونده‌هایی که قرار است به روسیه عازم شوند کیوان قنبرزاده و محمد ارزنده هستند که هفته آینده برای یک ماه راهی این کشور می‌شوند.

 

 

کد خبر 2323886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha