۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

برای حضور در اردوی تیم ملی؛

گیتی پسند بازیکنانش را به تیم ملی فوتسال نداد/ خسوس قید سه ملی‌پوش را زد

گیتی پسند بازیکنانش را به تیم ملی فوتسال نداد/ خسوس قید سه ملی‌پوش را زد

در حالی که سرمربی تیم ملی فوتسال ایران قصد داشت سه بازیکن تیم گیتی پسند را هم به اردوی تیم ملی دعوت کند، بنا به دلایلی قید این بازیکنان را زد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در تورنمنت چین آماده می‌کند، از دو هفته پیش اردوی خود را با ترکیبی از بازیکنان جوان و بزرگسال آغاز کرد تا این تورنمنت محلی برای میدان دادن به بازیکنان جوان‌تر باشد.

در میانه این اردو بود که کمیته فوتسال اعلام کرد به احتمال زیاد قبل از تورنمنت چین تیم ملی ایران در امارات با تیم برزیل و چند کشور دیگر بازی کند. از همین رو، خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت چند بازیکن بزرگسال از جمله حسین طیبی، فرهاد توکی، علی اصغر حسن زاده و علیرضا صمیمی را هم به تیم ملی دعوت کند تا در امارات به مشکل نخورد.

نکته جالب اینکه خسوس سه بازیکن از تیم گیتی پسند هم مد نظر داشت که این بازیکنان به خاطر ممانعت باشگاه گیتی پسند نتوانستند در اردو حاضر شوند. مهدی جاوید، سپهر محمدی و افشین کاظمی سه بازیکنی بودند که خسوس قصد داشت آنها را هم به جمع ملی پوشان اضافه کند ولی باشگاه گیتی پسند به صورت غیر مستقیم به کمیته فوتسال اعلام کرده است که این بازیکنان نمی‌توانند به اردوی تیم ملی اضافه شوند.

پیش از این و زمانی که تیم ملی فوتسال ایران خود را در کوران رقابت‌های لیگ برتر برای مسابقات داخل سالن آسیا آماده می‌کرد، باشگاه گیتی پسند از در اختیار قرار دادن ملی پوشانش خودداری کرده بود.

کد خبر 2323931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha