۱۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰

حجت‌الاسلام ساجدی‌فر:

اجرای ضیافت اندیشه دانشجویان اراک/ ماه رمضان فرصتی برای انتقال معارف به جوانان است

 اجرای ضیافت اندیشه دانشجویان اراک/ ماه رمضان فرصتی برای انتقال معارف به جوانان است

اراک- خبرگزاری مهر: مسئول طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه آزاد ‌اسلامی اراک از اجرای طرح ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان منتخب فرهنگی در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته آغاز شده است و تا 21 تیرماه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام هادی ساجدی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این طرح با حضور 300 دانشجوی منتخب قرآنی ـ فرهنگی به‌صورت مجزا 150 نفر برادر و 150 نفر خواهر در شهرک دانشگاهی امیرکبیر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح به‌صورت حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی ‌اراک برگزار و کلاس‌های خواهران و برادران قبل از افطار برگزار می‌شود.

ماه رمضان فرصت مناسبی برای انتقال معارف قرآن و اهل بیت(ع) به جوانان است

حجت‌الاسلام ساجدی‌فر با اشاره به اینکه این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، یادآور شد: ماه رمضان فرصت بسیار مناسبی برای انتقال معارف قرآن و اهل بیت(ع) به جوانان است در این طرح از بهترین مبلغان و اساتید کشوری برای ارائه دروس و سخنرانی دعوت شده است.

وی ادامه داد: در بحث فوق‌برنامه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی مباحثی چون نجوم در قرآن، جریان‌شناسی فرهنگی، میزگرد حجاب اختیاری یا اجباری از منظر قرآن، میزگرد فضای مجازی، رازهای دهه 60، شیطان‌پرستی، قرن روح‌الله، روابط دختر و پسر، معنویت و معنویت‌گرایی در عصر مدرنیته و انسان در قرآن ویژه دانشجویان درنظر گرفته شده است.

ساجدی‌فر در ادامه عنوان کرد: مباحث فوق را اساتیدی چون دکترامیدیانی، سرهنگ جهانبخشی، عین‌القضاتی، سرگرد نوروزی(فتا)، صفارهرندی، اسکندری(خواهران)، دکتر الزکی، آقامیری، حجت‌الاسلام آزادیخواه، استاد نقوی ویژه دانشجویان شرکت‌کننده سخنرانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: دانشجویان منتخب این طرح پس از ارزیابی نهایی در مرحله تکمیلی این دوره که در شهریور‌ سال جاری در مشهد مقدس به مدت پنج روز برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
 

کد خبر 2323988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha