۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹

با حضور در ایران/

پریرا به سپاهان نزدیک شد/ مذاکره طلائی‌پوشان با خلعتبری

پریرا به سپاهان نزدیک شد/ مذاکره طلائی‌پوشان با خلعتبری

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم برزیلی سابق فولاد خوزستان که با مسئولان سپاهان وارد مذاکره شده، به این تیم اصفهانی برای امضای قرارداد نزدیک شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی سابق فولاد خوزستان که در سفر مدیرعامل باشگاه سپاهان به برزیل، با این باشگاه اصفهانی وارد مذاکره شد، امروز به سپاهان نزدیک شد.

این بازیکن در سفر مهرزاد خلیلیان به برزیل، با وی مذاکره کرد و با این باشگاه اصفهانی به توافقات ابتدایی رسید اما توافق نهایی را به حضور در ایران و عقد قرارداد منتهی کرد.

مذاکره مسئولان باشگاه سپاهان با این مهاجم برزیلی ادامه دارد و او در روزهای گذشته برای مذاکرات نهایی با باشگاه اصفهانی و عقد قرارداد با این باشگاه وارد ایران شد.

پریرا حال حاضر با مسئولان باشگاه سپاهان مشغول مذاکره بوده و گفته می‌شود قرارداد او امروز به صورت رسمی امضا می‌شود.

رسول خوروش، سرپرس سپاهان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره عقد قرارداد با این مهاجم گفت: باشگاه سپاهان با پریرا مذاکراتی داشته امنا این مذاکرات هنوز قطعی نشده و در صورتی که با این بازیکن قراردادی امضا شود، آن را اعلام می‌کنیم.

به گزارش مهر، سپاهانی‌ها که قرار است روز شنبه ایران را برای اردوی 11 روزه خود در کشور ترکیه ترک کنند، در تلاش هستند که تا پیش از سفر به ترکیه، قرارداد پریرا را قطعی کنند تا این مهاجم به سپاهان بپیوندد.

مسئولان باشگاه اصفهانی همچنین با محمدرضا خلعتبری، مهاجم سابق خود نیز مذاکراتی داشته‌اند اما این مذاکرات هنوز قطعی نشده است.

کد خبر 2324415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha