۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

پیراینده در گفتگو با مهر:

67 مرکز مایحتاج مردم کرمانشاه در ماه رمضان را تامین می‌کنند/ جزئیات قیمتها

67 مرکز مایحتاج مردم کرمانشاه در ماه رمضان را تامین می‌کنند/ جزئیات قیمتها

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از فعالیت 67 مرکز برای تامین مایحتاج مردم طی ماه رمضان در کرمانشاه خبر داد.

هاشم پیراینده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: با توجه به اینکه در ماه مبارک سال جاری نمایشگاه عرضه محصولات و مایحتاج مردم برگزار نشد، در جهت تسهیل دسترسی مردم به اقلام مورد نیاز 67 مرکز در استان مسئولیت توزیع مایحتاج مردم به صورت تعاونی را عهده دار شدند.

وی افزود: 26 مرکز از مراکز مذکور در شهر کرمانشاه بوده و در شهرستان‌های دیگر  نیز براساس جمعیت حداقل دو و حداکثر پنج مرکز کالاهای اصلی و مورد نیاز مردم در ماه مبارک را به صورت تعاونی عرضه خواهند کرد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه،  از تخفیف 10 تا 15 درصدی اقلام در این مراکز خبرداد.

پیراینده تصریح کرد: در این مراکز در استان کرمانشاه مجموعا 1400 تن شکر، 840 تن برنج، 850 تن مرغ، 280 تن گوشت قرمز منجمد به علاوه سایر کالاهای پر مصرف نظیر رب گوجه فرنگی، تخم مرغ، ماکارونی، خرما به صورت داوطلبی عرضه خواهد شد.

ریز قیمت اقلام عرضه شده در ماه رمضان

وی قیمت برنج معمولی در این مراکز را دو هزار و 500 تومان، هرکیلو مرغ را 5 هزار و 700 تومان، هر کیلو شکر دو هزار تومان، هرکیلو گوشت یخ زده داخلی را پانزده هزار و 200 تومان و هرکیلو گوشت منجمد خارجی را 16 هزار و 300 تومان اعلام کرد.

پیراینده در خصوص سایر کالاها مثل روغن و قند گفت:  به ما سهمیه  داده نشده اما ما با مجتمع روغن نازگل ماهیدشت صحبت کردیم که با تخفیف 10 تا 15 درصدی روغن مورد نیاز مراکز عرضه و متقاضیان را تامین کنند.

وی تصریح کرد: سهمیه‌های اختصاصی به هر استان متناسب با جمعیت استان‌ها بوده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، ساعات کاری مراکز فروش و عرضه مایحتاج مردم را از صبح تا اذان مغرب اعلام کرد.

پیراینده گفت: چنانچه مراکز عرضه مایحتاج مردم در سطح شهر کافی نباشد به شرط داشتن امکانات برای نگهداری مواد فاسد شدنی چون گوشت با متقاضیان موافقت و متناسب با نیاز و تقاضا مراکز دیگری نیز اضافه خواهد شد تا علاوه بر تامین مایحتاج مردم دسترسی آنها به کالاهای مورد نیاز تسریع یابد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، به حمدالله امسال در مقایسه با سال قبل  وضعیت بازار مناسب و ثبات حاکم است و نه تنها افزایش قیمت نداشتیم بلکه در بعضی کالاها چون مرغ گرم کاهش قیمت نیز داشته‌ایم.

 

کد خبر 2324445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha