۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۵

کائیدی خبر داد:

4000 نفر در کلاسهای اوقات فراغت کانون پرورش فکری لرستان ثبت نام کرده اند

4000 نفر در کلاسهای اوقات فراغت کانون پرورش فکری لرستان ثبت نام کرده اند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان از ثبت نام چهار هزار نفر در کلاسهای اوقات فراغت این کانون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی کائیدی ظهر پنج شنبه در کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان لرستان اظهار داشت: تا کنون بیش از چهار هزار کودک و نوجوانان استان لرستان در کلاسهای اوقات فراغت کانون پرورش فکری ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان 32 برنامه و فعالیت پیگیری و اجرا می شوند عنوان کرد: جامعه هدف ما در کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان شش تا 16 ساله هستند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 25 هزار کودک و نوجوان عضو کانونهای سطح استان هستند ادامه داد: تا کنون بیش از چهار هزار کودک و نوجوان لرستان در کلاسهای اوقات فراغت کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ثبت نام کرده اند.

کائیدی از توزیع دو هزار جلد کتاب تخصصی بین کودکان و نوجوانان کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع 20 مرکز میزبان کودکان و نوجوانان استان برای کلاسهای اوقات فراغت تابستانه هستند.

کد خبر 2324520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha