سازمان ملل افزایش خشونتها در اراضی اشغالی و نوار غزه را محکوم کرد

سازمان ملل افزایش خشونتها در اراضی اشغالی و نوار غزه را محکوم کرد

محکومیت تشدید اوضاع امنیتی در مرز اراضی اشغالی و نوار غزه توسط سازمان ملل و ادامه حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و پاسخهای موشکی گروههای مقاومت در نوار غزه از اخبار فلسطین به شمار می رود.

 به گزارش خبرگزای مهر به نقل از منابع فلسطینی، "ناوی پیلای" کمیساریای عالی حقوق بشر در سازمان ملل  افزایش خشونتها و درگیری در میان مرزهای اراضی اشغالی و نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

  همچنین به دنبال تشدید اوضاع امنیتی در قدس و افزایش خشونتها علیه فلسطینهایی ساکن د مناطق مختلف این شهر، گروههای فلسطینی در نوار غزه اعلام کردند که از ملت فلسطیین در کرانه باختری که آماج حملات و خشونتهای نظامیان و شهرک نشنیان صهیونیست قراگرفته اند حمایت می کنند. این در حالی است منابع پزشکی اعلام کردند که شمار افراد زخمی شده در جریان درگیریها میان نظامیان رژیم صهیونیستی و فلسطینها دستکم 200 نفر زخمی شده اند.

از سوی دیگر به دنبال ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و و پاسخهای موشکی گروههای مقاومت در این منطقه علیه شهرکهای صهیونیست نشین، مقامات صهیونیستی همچنان انگشت اتهام را به سوی جنبش مقاومت اسلامی حماس گرفته و این جنبش را مسئول حملات موشکی اخیر می دانند.

کد خبر 2324632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha