۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴

تکواندو جایزه بزرگ چین؛

مردانی با پیروزی آغاز کرد/ مستعان، حجی زواره و عبداللهی نمایندگان روز دوم

مردانی با پیروزی آغاز کرد/ مستعان، حجی زواره و عبداللهی نمایندگان روز دوم

رقابتهای جایزه بزرگ تکواندو چین از سری مسابقات کسب امتیاز ورودی المپیک با کسب اولین پیروزی برای نماینده سنگین وزن تیم ملی کشورمان آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات با حضور 236 تكواندوكار  از  57 کشور صبح امروز در "سوژو"ی چین آغاز شد که سجاد مردانی تنها تکواندوکار وزن چهارم المپیکی کشورمان در اولین دیدار برابر "رومان کوئنتو" دارنده مدال طلای یونیورسیاد  2009  از روسیه  12بر8 به پیروزی دست يافت و راهی دور دوم شد. مردانی دور بعد باید با برنده مبارزه ایتالیا و کرواسی پیکار کند. 
 
اما فردا در دومین روز این رقابتها تیم ملی کشورمان سه نماینده در دو وزن 58- کیلوگرم و 80- کیلوگرم دارد. در وزن اول المپیک، هادی مستعان نایب قهرمان جهان در سال 2013، در اولین دیدار باید با "دوان آولا" از کلمبیا مبارزه کند، تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار دومنیکن و کویت خواهد رفت.
 
در وزن 80- کیلوگرم، فرزاد عبداللهی و مسعود حجی زواره با قرعه ای سخت مواجه شده اند. حجی زواره در اولین گام با "هنریکه مورا" از برزیل مبارزه خواهد کرد. قهرمان ارتش های جهان در سال 2011، در صورت پیروزی دور دوم "آرون کوک" از جزایر من را پیش رو دارد. این تکواندوکار انگلیسی که قبل از المپیک 2012 تغییر تابعیت داد بازیکن نفر سوم رنکینگ جهانی است.
 
در همین سمت جدول فرزاد عبداللهی که عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، ابتدا با "لینگ لانگ چین" تکواندوکار کشور میزبان مبارزه می کند و در صورت برتری باید به مصاف یکی از تکواندوکاران مکزیک و تونس برود. عبداللهی و حجی زواره در صورت کسب دو پیروزی متوالی مقابل حریفان خود ، در مرحله یک مرحله یک هشتم به مصاف هم می روند.
کد خبر 2324773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha