۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

عبدی اعلام کرد:

ذخیره 500 تن گوشت سفید و قرمز در سردخانه های ایلام

ذخیره 500 تن گوشت سفید و قرمز در سردخانه های ایلام

ایلام - خبرگزاری مهر: مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: 500 تن گوشت قرمز و سفید در سردخانه های استان ایلام ذخیره سازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جهان عبدی صبح شنبه در جلسه تنظیم بازار استان اظهار داشت: 500 تن گوشت قرمز و سفید در سردخانه های استان ذخیره سازی شده است.

وی افزود: ذخیره سازی مواد پروتئینی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان به میزان کافی انجام شده است و در ماه مبارک رمضان هیچ مشکلی برای توزیع گوشت قرمز و سفید و مواد لبنی وجود ندارد.

عبدی اظهار داشت : در انبارهای استان حدود 400 تن گوشت مرغ و 100تن گوشت قرمز موجود است.

وی افزود: در سه ماهه اول امسال 10 هزارتن انواع فرآورده های دامی ذخیره سازی شده است و در کشتارگاه صنعتی دام استان روزانه هزار راس دام سبک و 100 راس دام سنگین ذبح می شود.

این مسئول بیان داشت: باید کالاهای اساسی نظیر برنج، مرغ، میوه، گوشت، گندم و ذرت به میزان کافی و در شرایط زمانی مناسب در انبارها و سردخانه ها ذخیره سازی شوند.

عبدی اضافه کرد: انبارهای اداره غله با ظرفیت 15 هزار تن و سایر انبارهای پشتیبانی امور دام با ظرفیت 17 هزار تن برای ذخیره نهاده های دامی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ذخیره این کالاها در شرایط کنونی به خصوص در ماه رمضان می تواند علاوه بر تنظیم بازار در تثبیت و جلوگیری از افزایش قیمت آنها تاثیرگذار باشد.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مقدار قابل توجهی گندم و ذرت اکنون در انبارهای اداره غله توسط شرکت پشتیبانی امور دام ذخیره شده است.

 

کد خبر 2325119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha