صهیونیستها یک فلسطینی دیگر را ربودند/"أبو خضیر" زنده زنده سوزانده شد

صهیونیستها یک فلسطینی دیگر را ربودند/"أبو خضیر" زنده زنده سوزانده شد

همزمان با انتشار جزئیاتی در خصوص نحوه شهادت محمد أبوخضیر ، منابع فلسطینی اعلام کردند که صهیونیستها یک جوان فلسطینی دیگر را در نابلس ربوده و پس از ضرب و شتم شدید وی، گریختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الیوم السابع، گروهی از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی وحشیانه یک جوان فلسطینی را صبح امروز در شمال کرانه باختری ربوده و وی را به شدت کتک زدند.

این جوان 22 ساله فلسطینی که "طارق زیاد عدیلی" نام دارد زمانی که قصد داشت به منزل خود در روستای "أوصرین" در جنوب استان نابلس بازگردد مورد حمله چند شهرک نشین صهیونیستی که سوار بر دو خودرو بودند، قرار گرفت.

صهیونیستیها با شلیک گاز اشک آور، وی را به خارج از محدوده روستا منتقل کردند و این جوان فلسطینی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند و سپس در حالی که خون زیادی از وی می رفت وی را رها کرده و گریختند.

این در حالی است که هنوز چند روزی از شهادت نوجوان 17 ساله فلسطینی توسط شهرک نشینان صهیونیست در منطقه "شعفاط" در قدس نمی گذرد که رسانه های فلسطینی در چهارمین روز شهادت وی جزئیاتی از نحوه شهادت وی به دست صهیونیستها منتشر کرده اند.

به گفته منابع فلسطینی، کالبد شکافی پیکر "محمد ابو خضیر" نشان می دهد که وی در زمان سوزانده شدن زنده بوده است و علت اصلی مرگ این نوجوان 17 ساله آتش سوزی بوده است.

بر اساس این گزارش صهیونیستها با ریختن بنزین به داخل دهان أبو خضیر، وی را زنده زنده سوزاندند.

 این در حالی است که مراسم تشییع پیکر محمد أبوخضیر روز گذشته با مشارکت دهها هزار شهروند فلسطینی در شعفاط برگزار شد و حاضران در این مراسم با سر دادن شعار وحدت خواستار انتفاضه علیه رژیم صهیونیستی شدند.

 

کد خبر 2325193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha