۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۲۱

طبق اعلام شورای کشتی آزاد و فرنگی؛

مسافران مسابقات جهانی دو هفته مانده به اعزام معرفی می شوند

مسافران مسابقات جهانی دو هفته مانده به اعزام معرفی می شوند

بر اساس فرآیند انتخاب تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی، مبنای اصلی مدعیان حضور در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی، نتایج حاصل از رقابتهای انتخابی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای فنی تیم های ملی کشتی اعلام کرد، طبق مصوبه فرآیند انتخابی، مبنای اصلی انتخاب کشتی گیران جهت حضور در رقابتهای جهانی و بازیهای آسیایی 2014، نتایج حاصل از رقابتهای نهایی انتخابی تیم ملی است.

بر این اساس، در این فرآیند بر اعزام قهرمان رقابتهای انتخابی تیمهای ملی کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات جهانی اشاره ای نشده، اما شورای فنی در بیشتر اوزان، فرد برتر مسابقات انتخابی را برای رقابتهای جهانی و آسیایی مد نظر دارد. در برخی اوزان دیگر نیز به دلیل مسائل پزشکی برخی مدعیان، مسابقه انتخابی مجدد برگزار شده و یا برای ارزیابی بیشتر، نفرات برتر راهی تورنمنتهای زیلکوفسکی و پیتلاسینسکی لهستان می شوند.

همچنین بنا به تصمیم شورای فنی مقرر شد اعضای اصلی تیمهای ملی کشتی جهت حضور در رقابتهای جهانی حداکثر 15 روز مانده به رقابتها اعلام شود. بنا به تصمیم شورای فنی مبنای اصلی انتخاب اعضای یاد شده نیز عملکرد این افراد در میادین انتخابی ( رقابتهای انتخابی قزوین، رقابتهای درون اردویی و یا رقابتهای ملاک عمل در تورنمنتهای بین المللی) خواهد بود.

البته عوامل دیگر همچون رعایت نظم اردویی، رسیدن به شرایط لازم به لحاظ روانی، فنی، جسمی و همچنین عدم آسیب دیدگی جدی در انتخاب نهایی کشتی گیران تیم ملی اثرگذار خواهد بود.
 

کد خبر 2325195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha