وقتی تروریسم دامن حامیانش را می‌گیرد/

حمله انتحاری به یک ساختمان دولتی در عربستان/ پنهانکاری شدید مقامات ریاض درباره حمله

حمله انتحاری به یک ساختمان دولتی در عربستان/ پنهانکاری شدید مقامات ریاض درباره حمله

منابع امنیتی در عربستان از وقوع یک حمله تروریستی در منطقه شروره در جنوب این کشور که توسط دو فرد انتحاری علیه یک ساختمان دولتی انجام شده، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع موثق به شبکه تلویزیونی العربیه اعلام کردند: دو فرد انتحاری صبح روز جمعه به یک ساختمان دولتی در منطقه شروره در جنوب عربستان حمله کرده اند.

این منابع همچنین اعلام کردند: به زودی اسامی این دو عامل انتحاری به همراه فرد سومی که آنها را همراهی می کرده و طی حمله کشته شده اند پس از انجام آزمایش روی DNA آنها اعلام می شود.

بنابر گزارش این رسانه سعودی، دو عامل انتحاری قبل از کشیدن ضامن کمربند انفجاری خود، به سختی با نیروهای امنیتی سعودی در این ساختمان دولتی درگیر شده و به سوی آنها بمبهای دستی و نارنجک پرتاب کردند.

 البته وزارت کشور عربستان چند ساعت بعد با صدور بیانیه ای کوتاه بدون اشاره به جزئیات این حمله انتحاری، از دست داشتن گروه القاعده در آن خبر داد.

پیشتر ناظران منطقه ای درباره سرایت دامنه اقدامات گروههای تروریستی به ویژه داعش که همواره از سوی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس حمایت می شده اند به همین کشورها هشدار داده بودند و خواستار توقف کمکهای مالی، تسلیحاتی، رسانه ای و عملیاتی به تروریستها شده بودند.

کد خبر 2325218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha