۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۱۵

در استانه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان:

همایش «نوجوانان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» در فرهنگسرای ملل برگزار می‌‎شود

همایش «نوجوانان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» در فرهنگسرای ملل برگزار می‌‎شود

همایش«نوجوانان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» که قرار بود همزمان با روز ملی ادبیات کودک در فرهنگسرای ابن‌سینا برپا شود، در فرهنگسرای ملل برگزار می‌‎شود.

اشکان حاجی عبداللهی، دبیر همایش«نوجوانان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: قرار بود این همایش در فرهنگسرای ابن‌سینا برگزار شود اما مکان برگزاری همایش به فرهنگسرای ملل تغییر کرد. در این برنامه برنامه‌های دو قوه مقننه و مجریه در ارتباط با نوجوانان تشریح و از نوجوانان فعال در حوزه ادبیات، هنر، مداحی و تجوید و تفسیر قرآن تجلیل می‌شود.

به گفته دبیر همایش «نوجوانان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» درباره سخنرانان این برنامه گفت: شهیندخت مولاوردی، مشاور رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به تشریح برنامه‌های دولت در ارتباط با نوجوانان می‌پردازند.همچنین رئیس فراکسیون کودک و نوجوان و اعضای کمیسیون فرهنگی و آموزش و تحقیقات مجلس هم در این برنامه حضور دارند.

حاجی عبداللهی در پاسخ به این‌که چرا کانون پرورش فکری یا انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در این همایش حضور ندارند گفت: ما با کانون نامه‌نگاری کرده‌ایم و آنها هنوز اعلام حضور نکرده‌اند اما با انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، هیچ ارتباطی نداشتیم.

همایش «نوجوانان و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی»، دوشنبه 16 تیرماه از ساعت 17  در فرهنگسرای ملل برگزار می‌‎شود.


 

کد خبر 2325438

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha