۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵

تاکید بر ضرورت ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراها

تاکید بر ضرورت ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراها

اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در نشست مشترک با معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بر ضرورت بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت تاکید کردند و این اقدام را گامی در راستای ارتقای آموزش موسیقی دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل و زیدالله طلوعی، تقی ضرابی و نصرالله ناصح‌پور اعضای هیات مدیره خانه موسیقی در نشستی صمیمانه با امیر عبدالحسینی به بحث و گفتگو درباره فعالیت‎های سازمان در حوزه موسیقی، چگونگی تعامل خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری در حوزه آموزش و تولید آثار موسیقایی و چالش‌ها و مشکلات پیش رو پرداختند.

در این نشست عبدالحسینی با تشریح برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در زمینه آموزش و تولید آثار موسیقایی، بر رویکرد حرفه‌ای سازمان در آموزش موسیقی تاکید کرد.

وی با اشاره به بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراها افزود: دوره‌های آموزشی تخصصی موسیقی پس از اصلاح، ساماندهی وضعیت و البته با نگاه حرفه‌ای، رویکرد پژوهشی و نگرش تکمیلی به حوزه آموزش بازطراحی و اجرا می‌شود.

اعضای هیات مدیره خانه موسیقی هم در این جلسه با ابراز رضایت از بازنگری و ساماندهی نظام آموزش موسیقی در فرهنگسراهای پایتخت، این اقدام را گامی در راستای ارتقای آموزش موسیقی دانستند و بر ضرورت انجام این طرح تاکید کردند.

در این جلسه مقرر شد در این بازنگری خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در زمینه تقویت و ارتقای فعالیت‌های آموزشی همکاری داشته باشد.

بررسی برنامه‌های مشترک خانه موسیقی و سازمان فرهنگی هنری در زمینه تولید و اجرای آثار موسیقایی و افزایش برگزاری نشست‌ها دوجانبه برای تعامل و همکاری بیشتر این 2 نهاد هم در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره خانه موسیقی و معاون هنری سازمان فرهنگی شهرداری تهران به میزبانی سازمان و صرف افطار برگزار شد و در آن بابک ربوخه مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری هم حضور داشت.

کد خبر 2326003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha