۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۸

برنامه نشست مسئولان کمیته المپیک با فدراسیون‌های آسیایی در هفته جاری

برنامه نشست مسئولان کمیته المپیک با فدراسیون‌های آسیایی در هفته جاری

دور دوم نشست‌های تخصصی و هماهنگی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های آسیایی طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه نوزدهم فروردین‌ماه دور نخست نشست‌های هماهنگی و تخصصی مسئولان کمیته ملی المپیک با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های آسیایی به پایان رسید، وضعیت 20 رشته برای حضور در این بازی‌ها قطعی و نهایی شد.

بر این اساس مسئولان کمیته ملی المپیک دور دوم نشست‌های خود را با این رشته‌ها و به منظور بررسی وضعیت آنها و روند کاری‌شان برای اعزام به اینچئون آغاز کردند. این کار از یکشنبه هفته گذشته آغاز شد. در هفته نخست برگزاری این دور از نشست‌ها، مسئولان کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون‌های تکواندو، هندبال، دوچرخه‌سواری و تیر و کمان با مدیران آنها تشکیل جلسه دادند.

در این هفته نیز مرحله دوم نشست مسئولان کمیته المپیک با فدراسیون‌های آسیایی نیز پیگیری خواهد شد. طبق برنامه نشست‌های این هفته از فردا دوشنبه آغاز شده و طی سه روز متوالی ادامه خواهد داشت. مسئولان کمیته ملی المپیک روزهای دوشنبه و چهارشنبه به ترتیب با مدیران دو فدراسیون قایقرانی و دوومیدانی در محل فدراسیون‌های آنها جلسه خواهند داشت و روز سه شنبه هم میزبان مسئولان فدراسیون فوتبال خواهند بود.

 

کد خبر 2326081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha