۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۹:۲۲

بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان- کره جنوبی؛

ایران با شکست ژاپن به دور بعد راه یافت

ایران با شکست ژاپن به دور بعد راه یافت

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابتهای جهانی به مصاف تیم ژاپن رفت و با شکست این تیم، جواز حضور در رقابتهای مرحله بعد را دریافت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ایران در سومین بازی خود موفق شد امروز دوشنبه با نتیجه 73 بر 69 مقابل ژاپن به برتری برسد.

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر، در خصوص این دیدار به روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: بازی با ژاپن برای ما بسیار حساس و تعیین‌کننده بود و باید این بازی را می‌بردیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و  ملی پوشان کشورمان بازی را بسیار خوب شروع کردند و توانستند تیم ژاپن که بسیار هم آماده بود را شکست دهند.

وی افزود: در پایان مسابقات مرحله گروهی، تیم‌های ایران، اسپانیا و ژاپن به مسابقات مرحله بعد راه یافتند و تیم هلند نیز به عنوان تیم چهارم گروه برای کسب مقام سیزدهم تا شانزدهم به مصاف تیم‎های چهارم سه گروه دیگر خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی گفت: سه تیم برتر گروه B، یعنی ایران، اسپانیا و ژاپن، در مرحله بعد به مصاف سه تیم برتر گروه A خواهند رفت که این سه تیم نیز تا عصر امروز مشخص می‌شوند، این اتفاق در گروه های C و D نیز خواهد افتاد و پس از آن،  بر اساس امتیاز برد و باخت، تیم‌های اول تا چهارم، به مسابقات مرحله پلی آف راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به رقبای احتمالی گروه A افزود: تیم‎های انگلستان، مکزیک و آرژانتین از قدرترین تیم‌های این مسابقات هستند و تمام تلاش خود را برابر آنها به کار می‌بندیم.

رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان، از روز 14 تیر در شهر اینچئون کره جنوبی آغاز شده و امروز دیدارهای مرحله گروهی آن به پایان رسید.

رقابتهای مرحله بعد نیز از روز 15 تیر با حضور 12 تیم برتر، آغاز خواهد شد.
 

کد خبر 2326540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha