طنزسرایان «یک فنجان شعر» را با مخاطبان تقسیم کردند

طنزسرایان «یک فنجان شعر» را با مخاطبان تقسیم کردند

نخستین نشست از سلسله نشست های «یک فنجان شعر»، 15 تیر با حضور شاعران طنزسرا در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این شب شعر، شاعرانی چون سعید بیابانکی، ناصر فیض، همایون حسینیان، مهدی استاداحمد، صابر قدیمی، سعید طلایی، روح‌الله احمدی و شروین سلیمانی حضور داشتند و برای علاقه مندان حاضر در برنامه شعرخوانی کردند.

علیرضا بهرامی که اجرای نشست را برعهده داشت، در سخنانی در ابتدای نشست گفت: این شب ها از 15 تیر امسال در مرکز همایش های برج میلاد تهران آغاز شده و قرار است در 15 مرداد و شهریور نیز با موضوعات متنوع میزبان شاعران و علاقه مندان باشد.

وی همچنین گفت: این برنامه قرار است در کنار «شب های داستان» که از سال گذشته در برج میلاد برگزار می شود، ارتباطی مستقیم میان پدیدآورندگان و مخاطبان ایجاد کند و ادبیات معاصر کشورمان را معرفی کند.

در برخی از نشست‌های «یک فنجان شعر»، بویژه شب‌های طنز، قرار است موضوع‌هایی چون تهران و تهرانگردی، شهروندی، خلق و خوی شهرنشینی، برج میلاد و سایر نمادهای تهران در كنار موضوعات اجتماعی پرداخته شود.

پیشتر فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران گفته بود که فصل اول شب های شعر برج میلاد در تابستان 93 آغاز می شود و حضور در این نشست ها برای عموم علاقه مندان آزاد است.

کد خبر 2326579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha