۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

در گفتگو با مهر عنوان شد:

اعتراض به تعویق لیگ فوتسال/ باید دست افرادی که حق وتو دارند را قطع کرد!

اعتراض به تعویق لیگ فوتسال/ باید دست افرادی که حق وتو دارند را قطع کرد!

مدیرعامل باشگاه فرش آرای مشهد با اعتراض به تعویق مسابقات لیگ برتر فوتسال گفت: عده‌ای که دنبال منافع شخصی هستند و نقشی در فوتسال ندارند برای آن تصمیم می‌گیرند؛ مسئله‌ای که باعث شده فوتسال از ریل خودش خارج شود و برای اصلاح آن باید دست افرادی که حق وتو دارند را قطع کرد.

غلامعلی مرتضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر فوتسال با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فوتسال اگر بخواهد راه خودش را پیدا کند، باید از انحصار افراد خاص که هیچ مسئولیتی هم ندارند ولی با نفوذ هستند، خارج شود. در جلسه قرعه کشی لیگ مقرر شد تا مسابقات از مردادماه آغاز شود. در این جلسه هیچ کدام از آقایان اعضای هیات رئیسه هم حضور نداشتند ولی بودند افرادی که متقاضی به تاخیر افتادن لیگ بودند.

وی افزود: با این حال در همان جلسه همه به توافق رسیدند که لیگ از مردادماه آغاز شود ولی یک روز بعد، بعضی از اعضای هیات رئیسه به خاطر اینکه در حال خریدن یک تیم بودند، امضای سایر باشگاه‌ها را جمع کرده و درخواست می‌کند که آغاز لیگ به تاخیر بیفتد. شاید این افراد بگویند خود باشگاه‌ها این درخواست را امضا کرده‌اند در حالی که آنها خودشان به باشگاه‌ها زنگ زده و دنبال امضای آنها بودند.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا با تاکید بر اینکه این افراد خاص رئیس کمیته فوتسال را هم در معذوریت قرار داده‌اند، گفت: نه اینکه ما مخالف تعویق در شروع لیگ باشیم. ما به رای همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم ولی این موضوع به نفع فوتسال نیست. تا زمانی که مسئولان تیم‌های فوتسال پشت در اتاق شهردار و رئیس شورای شهر بوده و برای برنامه ریزی به آنها محتاج باشند، همین است. ما باید فوتسال را به جایی برسانیم که خودکفا باشد و نیازی به دیگران نداشته باشد.

مرتضایی ادامه داد: واقعا اگر با چند بازیکن قرارداد نبسته بودیم و یا با بازیکنان فصل گذشته تمدید نکرده بودیم تصمیم دیگری می‌گرفتیم و شاید تیمداری نمی‌کردیم. افرادی که در فوتسال نقشی ندارند، نباید تصمیم گیرنده باشند. هر کدام از اعضای هیات رئیسه کار خودشان را دارند.

وی راه حل برطرف شدن مشکلات فوتسال را برگزاری مجدد انتخابات هیات رئیسه دانست و تصریح کرد: هر کدام از اعضای هیات رئیسه کار خودشان را دارند و از فوتسال دور هستند! باید افرادی را برای هیات رئیسه انتخاب کرد که در فوتسال دستی بر آتش دارند. مثلا آقایی که در شورای شهر است چه زمانی فرصت دارد که برای فوتسال تصمیم بگیرد؟

مدیرعامل باشگاه فرش آرا یادآور شد: من احترام خاصی برای آقای منصوری قائلم ولی وقتی ایشان تیمش را واگذار کرده، چطور می‌تواند همچنان عضو هیات رئیسه باشد. منافع شخصی باعث شده تا وقتی می‌خواهند تیم بخرند، لیگ را عقب می‌اندازند. وقتی به مشکل می‌خورند خودشان یک تصمیم دیگر می‌گیرند. نمی‌شود همه تحت تاثیر افکار فردی باشند که نقشی در فوتسال ندارند.

مرتضایی با تاکید بر اینکه به دنبال دعوا و جنگ با دیگران نیست، گفت: ما می‌خواهیم فوتسال نظم خودش را پیدا کند. شما نگاه کنید سال گذشته عنوان کردند که ورودی هر تیم برای لیگ برتر 30 میلیون تومان است. وقتی بررسی کردیم متوجه شدیم خود اعضای هیات رئیسه این ورودی را برای تیمشان پرداخت نکرده‌اند! این مسائل باعث ناراحتی و دلسردی سایر تیم‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: فوتسال از ریل خودش خارج شده و باید دوباره آنرا سر جای خودش برگردانیم. اولین اقدام هم باید این باشد که مدیران عامل باشگاه‌ها مجددا انتخاباتی را برگزار کنند و افراد دلسوز را به عنوان اعضای هیات رئیسه سر کار بیاورند.

مدیرعامل باشگاه فرش آرا همچنین به نقش رئیس فدراسیون فوتبال اشاره کرد و افزود: آقای کفاشیان هم باید به این مسائل بیشتر ورود کند. وی نباید فوتسال را رها کند وگرنه این رشته خیلی زود از چشم می‌افتد و محو می‌شود.

مرتضایی در پایان گفت: در حال حاضر در فوتسال ما "حق وتو" از سوی چند نفر از تمام ظلم‌هایی که در این رشته می‌شود بدتر است و باید دست افرادی که حق وتو دارند را قطع کرد.

کد خبر 2326602

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha