۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

«قصه‌های من و آقاجان» سریال ویژه افطار کودکان

«قصه‌های من و آقاجان» سریال ویژه افطار کودکان

سریال انیمیشن «قصه‌های من و آقاجان» ویژه ماه مبارک رمضان تولید شده و قرار است قبل از افطار از شبکه پویا پخش شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجموعه در 20 قسمت 10 دقیقه‌ای و با حال و هوای ماه رمضان تولید شده است. قصه‌های ساده و کودکانه این مجموعه از جایی آغاز می‌شود که سفر نوه‌های پدربزرگ با شروع ماه رمضان و تابستان همزمان می‌شود. بچه‌ها در مدت حضور در خانه قدیمی و محله با ماجراها و اتفاقات متفاوتی روبرو می‌شوند که قصه های این مجموعه را می‌سازد.

در این روایت‌ها علاوه بر قرار دادن حال و هوای رمضان در خانه، محله و شهری قدیمی، قصه‌ها به گونه‌ای شکل گرفته‌اند تا در دل آنها با درس و نکته و گاه هم مسئله‌ای از احکام مربوط به روزه داری و عبادت در این ماه همراه باشد.

مخاطبان نیز همراه با شخصیت‌ها زمان روبرویی با این مسائل، با کمک پدربزرگ و بزرگترها نکاتی را در دل این قصه‌های کودکانه یاد می‌گیرند.

عوامل تولید این مجموعه از محصولات مرکز پویانمایی صبا عبارتند از نویسنده و کارگردان: امیر فیضی، تصویربردار: محمدرضا سرمست، انیماتورها: شکیبا شعبانی، مریم چرم چی، هاجر اشتری، الهام عاشوری، تدوین: علی اولیاء، ساخت عروسکها: حمید آقا ربیع، ساخت دکورها: فرامرز ستوده، استوری برد: اکرم توانا، ساخت اسکلت عروسکها: بیژن خوشخرام، وسایل صحنه: مونا نظری، طراحی و دوخت لباسها: مریم مجیدی، مریم زینال زادگان، دستیار کارگردان: داوود روستا، موسیقی: آرش عشقی، مدیر دوبلاژ: شوکت حجت، صداگذار: رضا سبحانی، مجری طرح: محسن نبیان.

پخش انیمیشن «قصه‌های من و آقاجان» از روز پنجشنبه 19 تیر هر روز ساعت 20:19 از شبکه پویا آغاز می‌شود.

کد خبر 2326644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • خاطره ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
      0 0
      خوب حدودا قابل قبول