۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۶

پنجعلی در گفتگو با مهر:

فکر و ذکر پولادی بازی در اروپا بود/ دلیل رد پیشنهادات هلند و ایتالیا

فکر و ذکر پولادی بازی در اروپا بود/ دلیل رد پیشنهادات هلند و ایتالیا

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من یکبار با مهرداد پولادی برای ماندنش در پرسپولیس صحبت کردم ولی تمام فکر و ذکر وی بازی در اروپا بود.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به ترکیه، اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است. روز گذشته (یکشنبه) یک بازی تدارکاتی با گسترش فولاد داشتیم و در ادامه برنامه‌های آماده سازی، روز چهارشنبه عازم استانبول می‌شویم.

وی افزود: محسن بنگر و مهدی دغاغله در حال حاضر مصدوم هستند و پزشک تیم به آنها استراحت داده است. همچنین امید عالیشاه هم در بازی روز گذشته مصدوم شد که مصدومیت وی حاد نیست و با ما عازم ترکیه می‌شود.

 پنجعلی درباره اردوی ترکیه تاکید کرد: ما پیشنهاداتی از هلند و ایتالیا داشتیم تا اردوهایمان را در این کشورها برگزار کنیم ولی متاسفانه تاریخ پیشنهاد شده به برنامه‌های ما نمی‌خورد و برای همین در نهایت تصمیم گرفتیم به استانبول برویم.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره وضعیت تمدید قرارداد ملی پوشان این تیم هم گفت: جلال حسینی که با علیرضا رحیمی مذاکراتی انجام داده است. من هم یکبار با مهرداد پولادی صحبت کردم ولی او فکر و ذکرش بازی در اروپا بود. برای همین هنوز وضعیت ماندن او در پرسپولیس مشخص نیست.

کد خبر 2326737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha