۱۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۲۰

قمی اویلی:

تشديد بازرسي و نظارت بر واحدهاي خبازي/ سيستم الكترونيكي نوبت خوان در واحدهاي خبازي نصب می شود

تشديد بازرسي و نظارت بر واحدهاي خبازي/ سيستم الكترونيكي نوبت خوان در واحدهاي خبازي نصب می شود

نوشهر- خبرگزاري مهر: فرماندار نوشهر با اشاره به اهميت ماه مبارك رمضان و ايجاد رفاه براي روزه داران اين ماه بر تشديد نظارت و بازرسي از واحدهاي خبازي خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلي قمي اويلي بعد از ظهر دوشنبه در جلسه تعزيرات آرد و نان شهرستان نوشهر با اشاره به اهميت ماه مبارك رمضان و توجه به مسائل معيشتي روزه داران و شهروندان بخصوص در حوزه نان گفت: بمنظور رضايتمندي شهروندان و مردم از كيفيت نان، بازرسي و نظارت بر واحدهاي خبازي سطح شهرستان تشديد خواهد شد.
 
فرماندار نوشهر افزود: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم عرضه و تولید نان مرغوب، بازرسی از واحدهای خبازی تشديد شده است.
 
وي اضافه كرد: از مهم ترین تخلفات واحدهای خبازی می توان به گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم رعايت مسائل بهداشتي نام برد كه در صورت بروز تخلف از سوي واحدهاي خبازي، سهمیه آرد اين واحدهاي متخلف قطع خواهد شد.
 
قمي اويلي تاكيد كرد: اگر جایی مشاهده ‌شود كه سهمیه آرد در خارج از شبکه به فروش مي رسد نسبت به قطع سهمیه عامل‌های توزیع وبر خورد قانوني خواهد شد.
 
وي با اشاره به تشويق واحدهاي خبازي نمونه و فعال در شهرستان نوشهر گفت: واحدهای خبازی فعال که خدمات مطلوب در مسير رضايتمندي مردم ارائه ‌دهند نیز با افزایش سهمیه آرد تشویق مي شوند.
 
فرماندار نوشهر با اشاره سياست تشويقي و تنبيهي در واحدهاي خبازي خاطرنشان كرد: بر اساس عملكرد واحدهاي خبازي سهميه آرد افزايش و كاهش مي يابد.
 
وي با اشاره به اهميت استانداردسازی دستگاه ها و تجهیز واحدهای نانوایی به عنوان عوامل موثر بر کیفیت نان خاطرنشان كرد: به منظور فرهنگ سازي،  سيستم الكترونيكي نوبت خوان در ده درصد از واحدهاي خبازي شهرستان نوشهر بصورت پايلوت نصب خواهد شد.
کد خبر 2327003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha