گردانهای قسام: رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است/ دامنه حملات خود را گسترش می دهیم

گردانهای قسام: رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است/ دامنه حملات خود را گسترش می دهیم

همزمان با آغاز عملیات نظامی جدید ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه گردانهای عزالدین قسام رژیم اشغالگر قدس را به پاسخ کوبنده و گسترش دایره حملات موشکی تهدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، به دنبال ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و انهدام چند منزل مسکونی و زخمی شدن دهها نفر در جریان حملات اخیر جنگنده های این رژیم، گردانهای عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مورد هدف قرار دادن پناهگاهها و مکانهای امن خط قرمز ماست و رژیم صهیونیستی خطوط قرمز ما را زیر پا گذاشته است.

در این بیانیه تصریح شده است: اگر رژیم صهیونیستی به مسئله حمله به منازل فلسطینیها در سریعترین زمان ممکن پایان ندهد، واکنش ما بسیار غیر قابل پیش بینی خواهد بود و دایره حملات خود را گسترش خواهیم داد و رژیم صهیونیستی نتیجه جنایات و سیاست خصمانه خود را علیه فلسطینها به چشم خود خواهد دید.

گردانهای قسام تأکید کرد: اعلام جنگ علیه غزه، گردانهای عزالدین قسام را بیمناک نکرده است حال آنکه این مسئله با واکنش شدید و کوبنده ما مواجه خواهد شد و دشمن را از ادامه این ماجراجوییها پشیمان خواهد کرد.

از سوی دیگر منابع صهیونیستی از آغاز یک عملیات نظامی جدید در غزه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حملات موشکی گروههای مقاومت به شهرکهای رژیم اسرائیل با عنوان "صخره محکم" از ساعات آغازین صبح امروز خبر می دهند.

کد خبر 2327343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha