۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸

تکلیف عبدولی را کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مشخص می کند

تکلیف عبدولی را کمیته انضباطی فدراسیون کشتی مشخص می کند

در حالیکه گفته می شد شورای فنی کشتی فرنگی به وضعیت سعید عبدولی رسیدگی خواهد کرد، اما این فرنگی کار خاطی به کمیته انضباطی فراخوانده شده تا در خصوص اقدام اخیرش پاسخگو باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عبدولی چندی پیش در روزهای پایانی نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بدون هماهنگی با کادر فنی، خانه کشتی را ترک کرد و راهی شهرش شد. این اقدام عجیب و حاشیه ساز او باعث شد تا حسن بابک مدیرفنی تیم های ملی با قاطعیت در خصوص وی اعلام کند فعلا جایی در اردوی ملی پوشان ندارد. خشم و جدیت حسن بابک تا جایی ادامه یافت که او اعلام کرد عبدولی از لیست مسافران اعزامی به تورنمنت جام علی اف نیز خط خورده است و تا زمان روشن شدن دقیق این مساله، وی حق حضور در اردوی بعدی تیم ملی را نیز ندارد.

از سویی دیگر گفته شد شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی عصر امروزدر نشست ادواری خود به وضعیت سعید عبدولی رسیدگی می کنند و او می تواند بعد از ارایه توضیحات به اعضای شورای فنی، دلایل ترک اردوی خود را مطرح و به احتمال قوی به جمع اردونشینان و مسافران تورنمنت علی اف باز خواهد گشت. اما به گفته یکی از مسئولان فدراسیون کشتی ، سعید عبدولی به کمیته انضباطی معرفی شده و باید پاسخگوی اقدام اخیز خود باشد.

بدین ترتیب می توان دریافت که شورای فنی فعلا  نمی تواند در رابطه با عبدولی تصمیمی اتخاذ کند و این کمیته انضباطی فدراسیون کشتی است که باید به عنوان مرجع اصلی رسیدگی به این قبیل تخلفات، پس از استماع دلایل و اظهارات عبدولی در خصوص وی تصمیم گیری کند.

به گفته این مسئول، سید حسین مرعشیان رئیس هیات کشتی استان خوزستان نیز در واکنش به اقدام اخیر سعید عبدولی اعلام کرده وی به دلیل رسبدگی به پرونده قضایی تصادف در این استان باید به شهرش باز می گشت و مطمئنا عبدولی خانه کشتی را با اجازه و هماهنگی کادر فنی تیم ملی ترک کرده است. از سویی دیگر حسن بابک مدیر فنی تیم های ملی و برخی از اعضای کادر فنی نیز معتقدند او با هیچکس هماهنگ نکرده و در تصمیمی غیرمنطقی و یک سویه اردوی تیم ملی را ترک کرده است. و در نهایت همین ابهامات باعث شده که پرونده تخلف این فرنگی کار به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی ارجاع داده شود.

کد خبر 2327445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha