۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰

توضیح ارسلان کاظمی در مورد حضور در کمپ تمرینی فیلادلفیا سیکسرز

توضیح ارسلان کاظمی در مورد حضور در کمپ تمرینی فیلادلفیا سیکسرز

فوروارد تیم ملی بسکتبال که در آمریکا به سر می‌برد، در مورد حضورش در کمپ تمرینی فیلادلفیا سیکسرز توضیح داد. وی در این رابطه گفت که می‌خواهد اینجا بماند و نشان دهد که بهتر شده‌‎ است.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان کاظمی، بازیکن 2 متر و یک سانتی متری و ملی‌پوش بسکتبال ایران که به آمریکا سفر کرده بود، در کمپ تمرینی فیلادلفیا سیکسرز حضور پیدا کرده است. این بازیکن در این رابطه اینگونه توضیح داد: من با این تیم تمرین و بازی خواهم کرد. البته تا پیش از این با تیم ملی ایران تمرین می‌کردم اما به شیکاگو سفر کردم و قرار است در اورلاندو سیکسرز بازی کنم هرچند دوباره به تیم ملی کشورم در چین می‌پیوندم تا در کاپ آسیا حاضر شوم.

سایت سی بی اس فیلادلفیا در ادامه این مطلب آورده است: ارسلان کاظمی برای دومین سال متوالی در اورلاندو سامر لیگ بازی خواهد کرد. این بازیکن سال گذشته قرارداد یک ساله‌‎ای با تیم پتروشیمی ایران بست و طی یک فصل حضور در این تیم، دوره خوبی را پشت سر گذاشت. 11 ریباند و 12/5 امتیاز عملکرد وی به طور میانگین برای هر بازی در پتروشیمی بود.

در ادامه این گزارش به صحبت‌های کاظمی اشاره شده و اینکه گفته است: می‌توانم از محیط‎های پیرامونی خود در جریان بازی به خوبی حمایت کنم اما همچنان به تمرین بیشتر در این زمینه نیاز دارم. باید روی شوت‌هایم بیشتر کار کنم و امیدوارم این موضوع را طی دیدارهایی که خواهم داشت، به خوبی نشان دهم.

بر پایه این گزارش، این بازیکن 2 متر و یک سانتی‌متری سال گذشته از دیدارهایی که با تیم پتروشیمی به خصوص در خانه داشت، لذت برد و در نهایت هم قهرمان لیگ ایران شد.

بازیکن پیشین اورگون داک در خصوص لیگ ایران نیز اینچنین گفته است: مردم اینگونه فکر نمی‌کنند اما من اطمینان دارم که لیگ ایران یکی از قویترین لیگ‌هاست. من طی حضور یک ساله در این مسابقات تجربه زیادی به دست آوردم.

ارسلان کاظمی تاکید کرده است: سیکسرز تیم من است. می‌خواستم بیایم اینجا تا همه مربیان را ببینم. دوست دارم به فیلادلفیا سیکسرز بپیوندم و بازی کنم. می‌خواهم اینجا بمانم و نشان دهم که بهتر شده‌ام.

کد خبر 2327518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha