۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

حجت الاسلام ولی نژاد:

800 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان اعزام شده اند

800 مبلغ در ایام ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان اعزام شده اند

گرگان – خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان حدود ۸۰۰ مبلغ دینی را به مناطق مختلف استان اعم از مساجد و اماکن مذهبی استان برای اجرای برنامه های ماه رمضان اعزام کرده ایم و هیچ نقطه بدون مبلغ در استان نداریم.

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: امسال هیچ مکانی در استان بدون مبلغ نیست و هر مکانی که نیازمند مبلغ بوده است اعزام کرده ایم.علاوه برمبلغین بومی و محلی حدود  800 مبلغ دیگر در صورت نیاز بیش بینی کرده ایم تا بتوانیم اعزام کنیم.

وی در توضیح برنامه های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: برگزاری گفتمان های دینی و اعزام قاری در سطح ملی از دیگر برنامه هایی است که در این  ماه  انجام می شود و تلاش داریم تا برنامه ها را به گونه ای اجرا کنیم تا مردم دغدغه ای در ارتباط با برنامه های فرهنگی نداشته باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در توضیح شخصیت حضرت خديجه (س) وی را شخصيتي‌ بزرگواردانست و اظهار کرد: ایشان 25 سال در بحراني ترين دوران صدر اسلام در كنار پيامبر بود،  و بانويي بسيار شريف، ثروتمند، با آبرو و احترام وهمچنین با  عزت در جامعه عرب جاهلي بوده است.

وی افزود: ايشان در ميان زنان اولين كسي است كه در آن جامعه جهل و تاريكي كه فقط بت پرستي حاكم بود و دين حق چندان موقعيتي نداشت اسلام را مي پذيرند و به پيامبر اكرم(ص) ايمان مي آورند و از حضرت حمايت مي كنند و از دين جديدي كه در آن جامعه تاريك پشتوانهاي نداشت كاملاً حمايت مي كنند و سرمايهشان را در اين راه خرج ميكنند.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان اینکه به گفته پیامبر اکرم(ص) خدیجه (س) جزء چهار زن بهشتی است، تصریح کرد: در گزارشهاي تاريخي آمده كه وقتي حضرت خديجه چند روز بعد از ابوطالب از دنيا مي روند براي پيامبر واقعاً مصيبت و سختي بزرگي بود تا حدي كه آن سال را "عام الحزن" يعني سال اندوه ناميدند چرا  پيامبر حامي و پشتيبان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این بانو می تواند الگویی برای زنان مسلمان باشد ادامه داد: زنان مسلمان می تواند از این حضرت گذشت و ایمان را بیاموزند چرا که این زن توانست تمام ثروتش را در راه اسلام در اختیار پیامبر اکرم (ص) قرار داد.

کد خبر 2327977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha