۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۸

مروارید:

نگاه سنتی در عرصه دامداری و کشاورزی آسیب بزرگی است

نگاه سنتی در عرصه دامداری و کشاورزی آسیب بزرگی است

ایلام - خبرگزاری مهر: استاندار ایلام کشاورزی و دامداری را اصلی‌ترین راه امرار معاش مردم استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه نگاه سنتی در این عرصه‌ها آسیب‌بزرگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا مروارید صبح چهارشنبه در جمع مسئولان جهاد دانشگاهی بر ضرورت توسعه آموزش در برنامه های جهاد دانشگاهی تاکید کرد.

مروارید همچنین از بخش های ساختمان جدید جهاد دانشگاهی بازدید کرد و گفت: این ساختمان در چهار طبقه با زیربنای دو هزار متر مربع سال 92 به بهره برداری رسیده است.

وی کشاورزی و دامداری را اصلی‌ترین راه امرار معاش مردم استان عنوان کرد و گفت: متاسفانه نگاه سنتی در این عرصه‌ها آسیب‌بزرگی است که امیدواریم جهاد دانشگاهی در صنعتی شدن این روش‌ها بتواند رسالت خود را انجام دهد.

مروارید تصریح کرد: پتانسیل‌های استان مانند نفت، گاز، پتروشیمی و معدن می‌‎تواند استان را به سمت توسعه‌یافتگی سوق دهد و جهاددانشگاهی هم با نگاه علمی می‌تواند کمک کند تا این روند تکمیل شود.

وی گفت: موفقیت‌های جهاددانشگاهی مرهون تلاش‌ جهادگران جوانی است که بخوبی مدیریت جهادی را تجربه کرده‌اند و نشان داده‌اند کمبود امکانات نمی‌تواند مانع انجام کارهای بزرگ شود.

 

کد خبر 2328187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha