۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۵

محمودی:

نکوداشت روز خبرنگار در استان مرکزی با رویکردی متفاوت برگزار می شود

نکوداشت روز خبرنگار در استان مرکزی با رویکردی متفاوت برگزار می شود

اراک- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم نکوداشت روز خبرنگار در استان خبر داد و گفت: این مراسم با رویکردی متفاوت در 17 مرداد امسال برای پاسداشت روز قلم و خبرنگار برگزار می شود.

مجید محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به چندین جلسه برای برگزاری هرچه بهتر مراسم روز خبرنگار اظهارداشت: مقدمات این نکوداشت با جلسه با اصحاب رسانه و جلسات داخلی در اداره کل ارشاد استان فراهم شده است.

وی سخنرانی، اجرای برنامه فرهنگی و هنری و قرائت بیانیه را از جمله برنامه های این نکوداشت دانست و گفت: در جشن امسال سعی بر ان است که از خبرنگاران فعال تجلیل شود.

محمودی در بخش دیگری از سخنان خود از تدوین دستورالعملی کشوری برای رتبه بندی نشریات خبر داد و گفت: دستورالعمل ابلاغی در استان مرکزی نیز برای رتبه بندی نشریات محلی لحاظ می شود.

وی با بیان اینکه حدود 600 خبرنگار در سایت سمان ثبت نام کرده اند تصریح کرد: آمار واقعی خبرنگاران  فعال کمتر از این رقم است که اداره کل ارشاد در حال بررسی و پالایش آمار خبرنگاران است.

گفتنی است هم اکنون در استان 35 هفته نامه، 21 دفاتر سرپرستی خبرگزاری و پایگاه اطلاع‌ رسانی و 38 نمایندگی نشریات سراسری فعالیت دارند.
 

کد خبر 2328245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha