۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۹

برای همراهی در کاپ آسیا؛

گارد راس تیم ملی بسکتبال امشب عازم چین می‌شود

گارد راس تیم ملی بسکتبال امشب عازم چین می‌شود

سجاد مشایخی برای پیوستن به ترکیب تیم ملی بسکتبال و همراهی این تیم در مسابقات کاپ آسیا امشب عازم چین می‌شود. این بازیکن به دلیل نامشخص بودن وضعیت آرن داوردی و همچنین حل نشدن مشکل خروج از کشورخود، نتوانسته بود همراه با دیگر بازیکنان عازم محل برگزاری مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی بسکتبال در حالی دوشنبه شب به منظور حضور در پنجمین دوره مسابقات کاپ آسیا تهران را به مقصد ووهان چین ترک کرد که در ترکیب 10 نفره خود هیچ بازیکن تخصصی در پست پنج نداشت. البته آرن داودی، بازیکن منتخب کادر فنی تیم ملی بسکتبال در این پست بود اما حاد شدن آسیب‌دیدگی قدیمی این بازیکن، وضعیت وی را برای همراهی تیم ملی در این رقابت‌ها در هاله‌ای از ابهام قرار داد. از طرفی سجاد مشایخی، گزینه اصلی برای جایگزینی تیم ملی بسکتبال هم به دلیل خدمت سربازی با مشکل خروج از کشور مواجه بود.

این دو موضوع باعث شد تیم ملی بدون گارد راس راهی چین شود. البته قرار بر این تا اگر آرن داودی شرایط بازی را پیدا کرد یا اگر مشکل خروج از کشور سجاد مشایخی حل شد، یکی از این دو نفر به چین سفر کنند تا بتوانند تیم ملی را در مسابقات کاپ آسیا همراهی کنند. در این میان مشکل خروج از کشور مشایخی زودتر حل شد. بنابراین این بازیکن ساعت 23:30 امشب به چین سفر می‌کند تا بتواند با تیم ملی در مسابقات کاپ آسیا به میدان برود.

حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، سامان ویسی، محمدرضا اکبری، آرمان زنگنه، بهنام یخچالی، یونس لاله‌زاده، روزبه ارغوان و محمد جمشیدی 10 بازیکنی هستند که دوشنبه از تهران به چین سفر کردند. قرار است ارسلان کاظمی هم از آمریکا به اردوی تیم ملی در چین ملحق شود.

پنجمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی کاپ آسیا از روز جمعه با حضور 9 تیم آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران که مدافع عنوان قهرمانی است در نخستین دیدار به مصاف ژاپن می‌رود.

 

کد خبر 2328246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha