۱۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۱۰

در مجمع انتخاباتی/

یزدی‌زاده دوباره رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان شد/ رئیس برکنار شده، دوباره بازگشت!

یزدی‌زاده دوباره رئیس هیئت دو و میدانی اصفهان شد/ رئیس برکنار شده، دوباره بازگشت!

اصفهان – خبرگزاری مهر: عبدالرسول یزدی‌زاده در مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی استان اصفهان بار دیگر به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی ریاست هیئت دو و میدانی استان اصفان صبح امروز چهارشنبه با حضور سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، داوری، رئیس فدراسیون و رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی محمد ساغرزاده، غلامعلی مرادی، عبدالرسول یزدی‌زاده و سعید رضوی، 4 کاندیدا برای تصدی پست ریاست هیئت دو و میدانی به شمار می‌رفتند که پیش از برگزاری رأی‌گیری، سعید رضوی به سود غلامعلی مرادی انصراف داد.

در نهایت و پس از رأی‌گیری نهایی، از 16 رأی مأخوذه، 11 رأی به عبدالرسول یزدی‌زاده رسید و 4 رأی غلامعلی مرادی رسید و یک رأی نیز سفید بود.

در نهایت عبدالرسول یزدی‌زاده بعد از نزدیک به 5 ماه، به عنوان رئیس هیئت فعالیت خود را از سر گرفت و این در حالی بود که در 5 ماه گذشته، غلامعلی مرادی، به عنوان سرپرست فعالیت می‌کرد.

عبدالرسول یزدی‌زاده که پیش از این به عنوان رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان فعالیت می‌کرد، در تاریخ 2 بهمن سال گذشته از سوی مدیرکل برکنار شده ورزش و جوانان استان اصفهان برکنار شد.

محمدرضا محمد جواهری، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان که در دی سال گذشته از سمت خود در این اداره‌کل استعفا داده بود، پیش از آنکه حکم برکناری‌اش را ببیند، برای ایجاد تغییرات در یکی از هیات‌های ورزشی استان اصفهان، دست به کار شد.

جواهری قبل از رسانه‌ای کردن خداحافظی‌اش از ورزش اصفهان، با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی کشور، از رئیس این فدراسیون خواست تا به دلیل بازنشسته بودن یزدی‌زاده، حکم برکناری وی را صادر کند.

پس از آن بود که حکم برکناری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان صادر شد و وی به صورت ضمنی این مسئله را تایید کرده و با عنوان استعفا، به کار خود در اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان پایان داد.

بر اساس این حکم، از روز یک بهمن رسول یزدی‌زاده، چهره ورزشی و شناخته‌شده دوومیدانی استان اصفهان سمتی در هیات دوومیدانی استان اصفهان نداشت و غلامعلی مرادی، رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان به جای وی، سرپرستی هیات را بر عهده گرفت.

کد خبر 2328253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha