۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان - کره جنوبی؛

ایران با اختلاف سه امتیاز مغلوب کره جنوبی شد

ایران با اختلاف سه امتیاز مغلوب کره جنوبی شد

تیم ملی ایران در آخرین روز از مرحله دوم رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان به مصاف کره جنوبی رفت و با اختلاف سه امتیاز این دیدار را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، ملی پوشان ایران در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب امتیازات 13، 23، 20 و 8 را به دست آوردند و تیم کره نیز در مقابل امتیازات 19، 9، 13، 26 را کسب کرد و تیم ایران در حالیکه در دو کوارتر با اختلاف امتیاز زیاد از حریف پیشی گرفته بود، در کوارتر آخر نتوانست اختلاف امتیاز را جبران کند و در نهایت با امتیاز 64 بر 67 مغلوب حریف کره ای شد.

با کسب این نتیجه تیم ایران از میان شش تیمی که از گروه های A و B به مرحله دوم راه یافته بودند، به مقام چهارم رسید و با کسب این عنوان، در جمع هشت تیم برتر مسابقات قرار گرفت و راهی مرحله پلی آف شد.

با پایان یافتن رقابتهای امروز، حریف ایران در مرحله بعد مشخص خواهد شد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله گروهی این مسابقات مقابل تیم های اسپانیا و هلند مغلوب شدند و مقابل ژاپن به پیروزی دست یافتند و با کسب این پیروزی به دور بعد صعود کردند.

در دور دوم نیز تیم ایران مقابل انگلستان و کره جنوبی مغلوب شد و برابر آرژانتین به پیروزی رسید.

رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی جهان از 14 تیر در شهر اینچئون و با حضور 16 تیم آغاز شده و تا 23 تیر در جریان خواهد بود.

کد خبر 2328982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha