۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۳

یساقی خبر داد:

2000 بدهکار مهریه در زندانهای کشور به سر می برند

2000 بدهکار مهریه در زندانهای کشور به سر می برند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نایب رئیس ستاد دیه کشور از وجود دو هزار بدهکار مهریه در زندانهای کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر یساقی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر دو هزار بدهکار مهریه در زندانهای کشور به سر می برند.
 
وی با بیان اینکه همچنین هم اکنون هزار و 300 نفر نیز به دلیل تصادفات رانندگی در زندانهای کشور به سر می برند عنوان کرد: در حال حاضر حدود سه هزار و 250 محکوم مالی در زندانها حضور دارند.
 
نایب رئیس ستاد دیه کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اعتبار مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کشور اشاره کرد و گفت: برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در کشور حدود 400 میلیارد تومان نیاز است.
 
یساقی با بیان اینکه سال گذشته 30 میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کشور پرداخت شده است گفت: با پرداخت این میزان از سوی مردم و ستاد دیه کشور زمینه آزادی هفت هزار و 500 زندانی جرائم غیر عمد کشور فراهم شد.
 
وی بیان داشت: پیش بینی می شود که این میزان طی سالجاری برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کشور 30 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
 
نایب رئیس ستاد دیه کشور همچنین به اصلاح قانون بیمه اجباری شخص ثالث و تاثیر گذاری آن در کاهش تعداد آمار زندانیان تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با اجرای این قانون حجم زندانیان تصادفات رانندگی در کشور از 50 هزار نفر به هزار و 300 نفر کاهش یافته است.
 
کد خبر 2329182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha