۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۴

با حضور قاری برجسته بین المللی؛

محفل انس با قرآن کریم در ورامین برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم در ورامین برگزار شد

ورامین - خبرگزاری مهر: با حضور حمید شاکر نژاد از اساتید برجسته و بین المللی قرآن کریم، محفل انس با قرآن در ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز همزمان با سیزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن با حضور استاد بین المللی قرآن کریم حاج حمید شاکرنژاد در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

در این مراسم که مدیران و مسئولان اجرایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فعالان قرآنی و اقشار مختلف مردم ورامین حضور داشتند، استاد حمید شاکرنژاد علاوه بر تلاوت آیاتی از کلام وحی، به سوالات قرآنی نوجوانان و جوانان پاسخ داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: ورامین از برجسته ترین شهرستان های استان تهران در حوزه ترویج و گسترش فعالیت های قرآنی بوده  به طوری که همواره نوجوانان و جوانان مستعدی را در این زمینه معرفی کرده است.

علی عباسی افزود: نوجوانان و جوانان ورامینی در مسابقات قرائت و حفظ قرآن کریم رتبه های برتر استان تهران را از آن خود کرده و در این زمینه تلاش های مهم و اثربخشی صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای گسترش فعالیت های قرآنی و تشویق نوجوانان و جوانان به حضور در محافل انس با قرآن بوده به همین خاطر شهرداری ورامین در طول این ماه، برنامه های ویژه و مهمی را تدارک دیده است که از آن جمله می توان به حضور قاری برجسته مصری در این منطقه اشاره کرد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تعدادی از برجسته ترین قاریان کشور نظیر استاد حمید شاکرنژاد، سید جواد حسینی و حمیدرضا احمدی وفا به ورامین سفر کرده  و در مناطق و مساجد مختلف این شهرستان به اجرای برنامه می پردازند.

وی متذکر شد: همچنین به منظور تشویق قاریان و فعالان قرآنی ورامین برنامه 30 محفل قرانی در 30 شب ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده که با حضور فعالان و علاقمندان به علوم قرآنی در حال اجراست.

کد خبر 2329368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha