۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵

مظفری نیا:

هزینه برگزاری مسابقات ورزشی ماه رمضان 500 میلیون ریال است

هزینه برگزاری مسابقات ورزشی ماه رمضان 500 میلیون ریال است

گرگان – خبرگزاری مهر: رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از اختصاص 500 میلیون ریال در مسابقات ورزشی ویژه ماه رمضان در گرگان خبر داد.

"رضا مظفری نیا" در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با هدف توسعه ورزش همگانی و محلات در بخش های آقایان و بانوان، در ماه مبارک رمضان 7 رشته ورزشی در بخش آقایان و بانوان را با کمک هیات های ورزشی برگزار کرده است.

مظفری نیا تصریح کرد: مسابقات یادشده در بخش آقایان شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال، تنیس، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک و فوتبال پیشکسوتان و در بخش بانوان شامل فوتسال، بسکتبال، والیبال و تنیس است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع 297 تیم در این مسابقات در حال رقابت هستند که به تیم های برتر جوایز نفیسی از سوی سازمان فرهنگی ورزشی اهدا خواهد شد.

وی با اعلام اینکه مبلغ جوایز در نظر گرفته شده در مجموع حدود 500 میلیون ریال است اظهار کرد: رشته های بسکتبال، فوتسال و والیبال آقایان به ترتیب بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده اند.

رییس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان بیان کرد: مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای این ماه آغاز شده و هم اکنون در سالن های امام خمینی (ره)، آزادی، تختی، امام علی (ع)، خانه بسکتبال، علیمحمدی، قابوس و دکتر مقصودلو و همچنین در زمین چمن مصنوعی کابرن، پارک شهر و مجموعه تنیس امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

رضا مظفری نیا در پایان یادآور شد: علاقمندان می توانند جدول زمانبندی رقابت ها را بر روی پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی ورزشی مشاهده کنند.

کد خبر 2329380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha