۲۰ تیر ۱۳۹۳، ۲۳:۲۴

در دیدار با قلعه‌نویی مطرح شد؛

گونش: دو بار تا آستانه هدایت تیم ایران پیش رفتم/ حواشی فوتبال‌تان زیاد است

گونش: دو بار تا آستانه هدایت تیم ایران پیش رفتم/ حواشی فوتبال‌تان زیاد است

سرمربی مطرح فوتبال ترکیه که هم اکنون هدایت تیم بورسیا اسپور را برعهده دارد، در دیدار با سرمربی استقلال اعلام کرد دو بار تا آستانه سرمربیگری در ایران پیش رفته اما این امر محقق نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، پیش از این دیدار تدارکاتی استقلال تهران با بورسیا اسپور ترکیه که جمعه شب در ارتفاعات گرین پارک برگزار شد، امیر قلعه‌نویی و سول گونش سرمربیان استقلال و بورسیا اسپور در چایخانه ورزشگاه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

گونش که برخورد بسیار گرمی با سرمربی تیم فوتبال استقلال داشت، حضور وی را در ترکیه تبریک گفت و قلعه‌نویی نیز با تشکر از اینکه او بدون نامه نگاری‌های مرسوم پذیرفته تا تیمش با استقلال دیداری تدارکاتی داشته باشد، از او تمجید کرد.

سرمربی مطرح فوتبال ترکیه، در بخشی از صحبت‌هایش به قلعه‌نویی گفت همیشه حس خوبی به فوتبال ایران داشته و دو بار تا آستانه سرمربیگری در ایران پیش رفته اما این امر محقق نشده است. وی همچنین اعلام کرد مطمئن است یکروز برای مربیگری به ایران می‌آید.

در ادامه این گفتگو، قلعه‌نویی خطاب به گونش گفت او نسبت به دو سال پیش که یک بار در ترکیه با هم دیدار داشته‌اند، کمی شکسته‌تر شده و گونش نیز با تایید صحبت قلعه‌نویی بیان کرد که فشار و حواشی در فوتبال ترکیه بسیار زیاد است و البته می‌داند که این حواشی در فوتبال ایران هم خیلی زیاد است.

در بخشی از این گفتگو قلعه‌نویی گونش را به ایران دعوت کرد و سرمربی ترک بورسیا اسپور هم ضمن استقبال از این پیشنهاد ابراز امیدواری کرد بتواند به زودی به ایران بیاید.

بعد از گفتگوی دو مربی، گونش با بازیکنان استقلال دیداری داشت و ضمن خوش آمدگویی به آنها، برایشان آرزوی موفقیت کرد.

از این دیدار باشگاه بورسیا اسپور فیلمبرداری کرد و قرار است یک نسخه از این بازی را به باشگاه استقلال نیز تحویل دهد.

کد خبر 2329460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha