۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۹:۰۱

کیانی خواستار شد؛

جاده کمربندی بروجرد تا عید فطر تکمیل شود

جاده کمربندی بروجرد تا عید فطر تکمیل شود

بروجرد - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد از شهرداری خواست تا نسبت به تکمیل جاده کمربندی این شهر تا پایان ماه رمضان سال جاری اقدام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کیانی ظهر شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان در محل فرمانداری ویژه بروجرد اظهار داشت: باید تلاش شود جاده کمربندی بروجرد تا پایان ماه رمضان امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

کیانی تصریح کرد: تا کنون 90 درصد کار این پروژه انجام شده و تنها قسمتی از روکش آسفالت جاده باقیمانده است که منتظر زیرسازی همین قسمت توسط اداره راه و شهرسازی بروجرد هستیم.

معاون عمرانی فرمانداری ویژه بروجرد عنوان کرد: شهرداری بروجرد نیز باید در زمان تعیین شده برای زیباسازی و بلواربندی جاده کمربندی بروجرد اقدام کند.

شهردار بروجرد نیز در رابطه با وضعیت اجرای پروژه جاده کمربندی این شهر گفت: آسفالت قسمت باقیمانده جاده کمربندی بروجرد باید توسط اداره راه و شهرسازی انجام شود که در حال حاضر توسط بخش خصوصی انجام می شود.

منوچهر یوسفی افزود: تا آسفالت کناره های جاده انجام نشود روکش آسفالت امکان پذیر نیست و علاوه بر این روشنایی جاده نیز باید توسط شبکه توزیع برق انجام شود.

وی بیان داشت: حدود هشت کیلومتر ازجاده کمربندی از پل پیامبراعظم به سمت میدان آیت اله بروجردی باید تیربرق نصب و مشکل روشنایی این پروژه هرچه سریعتر نیز حل شود.

کد خبر 2330216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha