۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۹:۲۱

آریایی:

شعب تامین اجتماعی بروجرد جوابگوی جمعیت تحت پوشش نیست

شعب تامین اجتماعی بروجرد جوابگوی جمعیت تحت پوشش نیست

بروجرد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد از وضعیت نامناسب ارائه خدمات درمانی به افراد تحت پوشش بیمه و تعداد شعب تامین اجتماعی این شهر انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا آریایی عصر شنبه در دیدار با کارکنان بیمه تامین اجتماعی بروجرد در محل فرمانداری ویژه این شهرستان اظهار داشت: به دلیل وجود واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش اعظمی از بروجرد و دشت سیلاخور به مراتب جامعه کارگری در این شهر نیز نسبت به سایر شهرهای استان بیشتر است.

وی افزود: وجود این تعداد واحدهای تولیدی مستلزم ارائه هر چه بهتر خدمات درمانی به کارگران این شهرستان است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از افرادی که تحت بیمه تامین اجتماعی بروجرد قرار دارند گلایه مند هستند زیرا با توجه به حجم بالای تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی متاسفانه مراکز درمانی جوابگوی نیاز مردم بروجرد نیستند.

آریایی تصریح کرد: به دلیل کوچک بودن بخشهای درمانی در بروجرد خدمات درمانی به خوبی انجام نمی شود و موجب گلایه شهروندان شده است که می بایست در راستای توسعه و گسترش خدمات رسانی بیمارستانی و بیمه ای در بروجرد کارهای زیادی انجام شود.

وی با بیان اینکه پیگیر ایجاد شعبه دوم تامین اجتماعی بروجرد هستیم تصریح کرد: رسیدن به نتایج مطلوب به مدت زمان نیاز دارد و امید است هرچه سریعتر این مشکل در شهرستان حل شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجرد ادامه داد: تامین اجتماعی در طول 9 سال گذشته از شهرداری بروجرد و سامان کاشی طلب میلیاردی دارد که برای گرفتن حقوق خود باید از طریق قانونی اقدام کند.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به ضرورت ایجاد اشتغال در استان برخی از صاحبان صنایع از این موضوع سوء استفاده می کنند و نمی خواهند همکاری لازم را در راستای حل مشکلات خود داشته باشند.

آریایی با اشاره به مشکلات خاص شهرداری بروجرد و نیروهای مازاد این ارگان یادآور شد: هزینه های سنگین برای پرداخت حقوق نیروهای مازاد شهرداری مشکلی است که باعث شده این ارگان توان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی بروجرد را نداشته باشد.

کد خبر 2330228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha