۲۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲

شرفبیانی اعلام کرد:

اختصاص بیش از دو میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام قروه

اختصاص بیش از دو میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام قروه

سنندج-خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان قروه از اختصاص بیش از دو میلیارد ریال برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شرفبیانی صبح امروز یکشنبه در جلسه کارگروه تخصصی ساماندهی یادمان دفاع مقدس  که در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد،گفت: پیش بینی می شود یک ‌میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای ساماندهی یادمان شهدای گمنام این شهرستان اختصاص پیدا کند.

وی عنوان کرد: علاوه بر اعتبار ذکر شده از سوی  شهرداری قروه هم قرار شده 15 میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی این یادمان اختصاص یابد.

وی بیان کرد: یادمان های دفاع مقدس بهترین مکان برای انتقال فرهنگ  انقلابی و پیام و آرمان ها و اهداف شهدا به نسل های جوان است.

فرماندار شهرستان قروه ادامه داد: شهید و شهادت را می توان شناسنامه حقانیت و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی نامید چراکه باور و اعتقاد به فرهنگ شهادت منجر به بالندگی و پیشرفت می شود.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان  نیز در این جلسه  اظهارداشت: در تقویم کردستان 658 مناسبت در ارتباط با دفاع مقدس وجود دارد که حاکی از رشادت وایثار و حماسه در این خطه از میهمن اسلامی است.

وی با اشاره به شناسایی 3 هزار نقطه یادمانی دفاع مقدس در کردستان، ادامه داد: از این تعداد نقاط شناسایی شده 37 نقطه در شهرستان قروه وجود دارد.

وی بیان کرد: وجود این نقاط یادمانی در کل استان و هم چنین شهرستان قروه پتانسیل مطلوبی برای بازدید کاروان های راهیان نور فراهم کرده است و باید مسئولان همواره در راستای ساماندهی این یادمان ها تلاش و همت داشته باشند.

 

کد خبر 2330374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha